Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou januárového Hodnotenia sa stala agentúra dotcom advertising.
Backstage z Hodnotenia januárových prác priblížili Lucia Petrášová a Matúš Kvas.
Kategória: Film- televízna reklama
Kúp mi radšej knihu
Kategória televíznych spotov nás netradične v januárovom hodnotení presunula do Vianoc. Najvyšší počet bodov získala prvá vianočná reklama Martinusu, ktorá ľuďom pripomínala, že najlepším darčekom je kniha. Agentúra TRIAD knihu v spote postavila ako ultimátneho víťaza nad všetky tie darčeky z nutnosti, paniky alebo potreby kúpiť piaty sveter. A pomohli si známou pesničkou od Mekyho Žbirku. Na režisérsku stoličku zasadol Jonáš Karásek.
Klient: Martinus
Agentúra: TRIAD
Creative director: Vlado Kurek, Michal Brat
Art director: Peter Baslík
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Adam Baška, Michal Brat
Account manager: Michaela Markusková
Kategória: Digital – inf...
Zostáva vám 85% na dočítanie.