StoryEditor

Slovnaft a Silné Reči v online kampani hovoria, že zimu treba zajesť

18.02.2021, 13:30
Autor:
redred
Kreatívne koncept zastrešila agentúra dotcom.

Zima predstavuje obrovskú fyzickú, ale aj psychickú záťaž. Dni sa skracujú, letné lásky postupne chladnú a nezriedka nám zvykne zamrznúť aj úsmev na tvári. A práve v tomto období je veľmi dôležité udržať si dobrú náladu, k čomu patrí aj dobré jedlo.

V spolupráci s komikmi zo Silných Rečí vytvorila agentúra dotcom sériu troch krátkych videí. V nich komici zajedli zimnú depresiu tromi novinkami z ponuky Fresh Corner.

„Vo všetkých videách sme chceli zachytiť autentický rukopis Silných Rečí, preto sme s nimi veľmi úzko spolupracovali už na scenároch a aj produkciu sme dali na starosť práve im. To sa ukázalo ako správny krok, keďže nielen ich fanúšikovia na to zareagovali veľmi pozitívne. Ďakujeme klientovi a tiež celému tímu Silných Rečí za vtipný a bezproblémový priebeh prípravy kampane,” zhrnuli Roj&Dvorecký, kreatívni riaditelia dotcom advertising.

„Šťastie praje odvážnym. Dnes nás technológie nútia skúšať nové, neštandardné spôsoby komunikácie, čo sa nám v zimnej kampani Fresh Corner podarilo. V návrhu sa stretli tri dôležité faktory, ktoré považujem za kľúč úspechu. Komerčne ,panenský‘ hlavný aktér Silné Reči, ich výkonná digitálna platforma schopná širšieho zásahu a nenásilná kreatívna idea. V prípade značky Fresh Corner si môžeme dovoliť aj zariskovať, čo prinieslo svoje ovocie. Nie nadarmo sa hovorí, z čoho si nemôžem urobiť srandu, to nikdy nemôžem brať vážne,“ zhodnotila Zuzana Mišíková, Marcom Lead spoločnosti Slovnaft.

Vizitka kampane: 

Klient: SLOVNAFT, a. s.: Zuzana Mišíková, Zuzana Novoveská
Creative Director: Roj&Dvorecký
Strategy Director: Peter Urbanec
Strategy Planner: Monika Farkašová
Creative Team Leader: Marek Uličný
Art Director: Leo Šiller
Account Managers: Filip Jenes, Stanislav Pavlík
Produkcia: Silné Reči / Nicetry

01 - Modified: 2020-11-09 12:32:43 - Feat.: 0 - Title: Slovnaft sa nezastaví. V ťažkých chvíľach naďalej podporuje slovenský šport 02 - Modified: 2020-11-30 08:45:29 - Feat.: 0 - Title: Slovnaft zostal partnerom umenia a kultúry aj v ťažkých časoch 03 - Modified: 2021-02-09 09:09:00 - Feat.: 0 - Title: Slovnaft postavil strednú školu v Minecrafte. Ide o súčasť kampane Chémia je zábava 04 - Modified: 2020-05-20 10:42:43 - Feat.: 0 - Title: Silné reči spúšťajú vlastnú internetovú televíziu 05 - Modified: 2020-08-21 07:20:11 - Feat.: 0 - Title: Silné reči otvárajú prvý comedy club v strednej Európe
01 - Modified: 2021-06-22 09:25:12 - Feat.: - Title: Slovnaft spustil pre zákazníkov aplikáciu Slovnaft GO 02 - Modified: 2021-02-09 09:09:00 - Feat.: - Title: Slovnaft postavil strednú školu v Minecrafte. Ide o súčasť kampane Chémia je zábava 03 - Modified: 2020-11-30 08:45:29 - Feat.: - Title: Slovnaft zostal partnerom umenia a kultúry aj v ťažkých časoch 04 - Modified: 2020-11-09 12:32:43 - Feat.: - Title: Slovnaft sa nezastaví. V ťažkých chvíľach naďalej podporuje slovenský šport 05 - Modified: 2020-08-21 07:20:11 - Feat.: - Title: Silné reči otvárajú prvý comedy club v strednej Európe
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:18