Prestížne medzinárodné PR ocenenia SABRE Awards 2022 v regióne EMEA zverejnili tohtoročné shortlisty. Celosvetové ocenenia prinášajú najlepší výber prác v odvetví public relations a zameriavajú sa na projekty, ktoré majú pridanú hodnotu, viditeľný a merateľný zásah, a zároveň veľkú mieru kreativity.
Ocenené boli agentúry Neopublic, Seesame, SKPR STRATEGIES, PA Matters, Slovák & Friends, PR Clinic, Free Andy Agency, Zenith Media, Provocation Bureau, Barney Studio, JANDL, Wiktor Leo Burnett, Socialists a PHD. Najviac šancí na zisk prestížneho ocenenia SABRE Awards v regióne EMEA bude mať zo Slovenska tento rok Seesame. Do finále sa prebojovala až v štyroch kategóriách.
Cigaretovník bodoval doma i v zahraničí
Medzi zverejnenými shortlistami zažiarila agentúra Neopublic v spolupráci so Slovenským združením pre značkové výrobky v kategórii GEOGRAPHIC - CENTRAL AND EASTERN EUROPE. „Teší nás medzinárodný úspech kampane Cigaretovník na súťaži SABRE Awards. Sme radi, že sa nám podarilo vytvoriť nápaditú kampaň, ktorá zmenila správanie spotrebiteľov smerom k ochrane životného prostredia. Výsledky kampane ocenili aj tabakoví výrobcovia, ktorí sa rozhodli pokračovať v projekte aj v Českej republike,“ uviedol Roman Záhorec, Managing partner CZ & SK Neopublic.
Za spomínanú kampaň “Ako sme Slovákov naučili, že ohorky nepatria na zem #CIGARETOVNIK” získala nedávno agentúra aj druhé miesto v súťaži PROKOP 2021 v kategórii CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY.
Najväčší favorit je Seesame
Štyrmi shortlistami sa môže pochváliť agentúra Seesame. Ich kampaň “Zdieľaj s rozumom” pre O2 Slovakia, na ktorej spolupracovali so Free Andy Agency a Zenith Media, ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.