Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR) usporiadala už 12. ročník národnej súťaže PROKOP a ocenila najlepšie PR kampane na Slovensku. Tento ročník bol výnimočný najmä rekordným počtom prác v celej histórii súťaže, do ktorého sa zapojilo až 190 projektov. Na shortliste sa napokon ocitlo 86 súťažných prác, z ktorých porota ocenila 64.
Súťažné práce hodnotilo 20 porotcov, odborníkov z PR a marketingovej branže spolu s predsedkyňou poroty Katarínou Remiaš z 1st CLASS AGENCY, ktorá je zároveň členkou prezídia APRSR.
Hodnotené PR práce boli rozdelené na doménové a špeciálne. Pozrite si prehľad víťazných doménových kampaní, v rámci ktorých sa porota zamerala na osem rôznych typov prác.
V kategórii CORPORATE COMMUNICATION boli udelené rovno dve prvé miesta. Víťaznú kampaň "Budúcnosť je vaša" pripravila Slovenská sporiteľňa v spolupráci so Zaraguza pre Slovenskú sporiteľňu.
“Vplyvom historických udalostí aj pandémie patria Slováci k najväčším pesimistom v Európe,” vysvetľujú tvorcovia. “Krajine sa ekonomicky darí, no spoločnosť je polarizovaná a vládne zlá nálada. SLSP ako inovatívny a zodpovedný líder priniesol v ťažkých časoch odvážny pozicioning, ktorého cieľom je inšpirácia k tešeniu sa na budúcnosť. Nový komunikačný koncept BUDÚCNOSŤ JE VAŠA odštartoval emotívnym príbehom Žofie. Jej radosť zo života a pozitívny pohľad do budúcnosti oslovili Slovensko. Žofia sa stala najznámejšou komunikáciou medzi bankami za posledné 4 roky a druhou najznámejšou u mladých ľudí.”
Prvým miestom sa pýši aj kampaň "50 rokov spolu – 50. výročie výroby nápoja Coca-Cola v Česku a na Slovensku". Vytvorila ju agentúra Seesame, s. r. o. v spolupráci s FleishmanHillard pre klienta Coca-Cola ČR a SR Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
“Coca-Cola minulý rok o...
Zostáva vám 85% na dočítanie.