Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR) usporiadala už 12. ročník národnej súťaže PROKOP a ocenila najlepšie PR kampane na Slovensku. Tento ročník bol výnimočný najmä rekordným počtom prác v celej histórii súťaže, do ktorého sa zapojilo až 190 projektov. Na shortliste sa napokon ocitlo 86 súťažných prác, z ktorých porota ocenila 64.
Súťažné práce hodnotilo 20 porotcov, odborníkov z PR a marketingovej branže spolu s predsedkyňou poroty Katarínou Remiaš z 1st CLASS AGENCY, ktorá je zároveň členkou prezídia APRSR.
Hodnotené PR práce boli rozdelené na doménové a špeciálne. Pozrite si prehľad víťazných špeciálnych kampaní, v rámci ktorých porota hodnotila dohromady deväť typov prác.
V prvej kategórii, TRADITIONAL MEDIA PR, ju ohúrila práca agentúry casual pre Slovak Telekom s názvom "Objavte nekonečné krásy Slovenska".
“Koronakríza zmenila nielen to, ako pracujeme, ako sa učíme, či ako nakupujeme - ale aj to, ako organizujeme tlačové konferencie. V spolupráci s Telekomom sme v posledných mesiacoch zorganizovali viacero online streamov, a hoci sme sa každý z nich snažili čo najviac ozvláštniť, tento bol skutočne výnimočný. Áno, áno. Vieme, že to hovoria všetci - ale robili ste už tlačovku na štyroch miestach súčasne?” pýta sa agentúra casual....
Zostáva vám 85% na dočítanie.