Tvárou novej limitovanej edície a komunikácie sa stáva Attila Végh, ktorý bol so značkou v minulosti spojený prostredníctvom oceňovanej kampane “Sila skutočného Borca”. O kreatívu sa aj tentokrát postarala agentúra Mannschaft.
Kampaň využíva fakt, že Attila pochádza z juhu a s rýdzimi Stredoslovákmi nemá absolútne nič spoločné. Okolo tamojších obyčajov ani len nešiel. Čo sa stane, keď si v rázovitej stredoslovenskej krčme objedná miešaný drink? To zistíte v novej reklame, ktorú režisérsky zastrešil Tomáš Řehořek.
„Kampaň vznikla na pozadí dát z trhu. Z tých vieme povedať, že najväčší spotrebitelia borovičky pochádzajú práve z regiónov stredného Slovenska. Stredoslováci sú pasovaní za odvekých znalcov borovičky a vedia, že borovička chutí najlepšie čistá. Rozhodli sme sa pre nich preto vytvoriť limitovanú edíciu borovičky Borec po názvom Stredo Borec. Naša borovička Borec je jedinečná a netreba do nej pridávať žiadne “čačky”, na ktoré sme zvyknutí pri iných miešaných drinkoch,” hovorí Veronika Slováková, Brand Manager spoločnosti St.Nicolaus.
Hlavné kampaňové video sprevádza séria krátkych videoreceptov. V nich Attila prezradí, ako sa pripravuje borovička na Oravský, Kysucký alebo napríklad Liptovský spôsob:
Kampaň prebieha v online prostredí, primárne na sociálnych sieťach so špecifickým targetingom zameraným na oblasti stredného Slovenska.
Vizitka kampane:
Agentúra: Mannschaft
Klient: St.Nicolaus, Veronika Slováková, Tomáš Trstenský
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas, Martin Kovarík
Art Director: Adam Marčan
Account Manager: Adam Marčan
Produkcia: Playground 13, Juraj Darida, Kika Kijacová
Režisér: Tomáš Řehořek
Kamera: Martin Chlpík
Hudba: Jerguš Oravec