Súčasná situácia okolo koronavírusu ovplyvnila všetko, výnimkou nie sú ani zrušené MS v hokeji. Borovička Borec sa rozhodla chýbajúci športový sviatok vykompenzovať online podujatím Borci na ľade. Populárne slovenské osobnosti vymenia hokejky za ovládače a vzájomne si zmerajú sily na virtuálnom ľade.
V prémiovom ročníku sa stretnú esá slovenského online a offline sveta. Medzi súťažiacimi nechýbajú moderátori Marcel Forgáč a Becca, umelci ako Vec, Zverina, Bekim a Pil C, YouTuber Expl0ited či jeden z najobľúbenejších slovenských športovcov Attila Végh. Celým podujatím divákov sprevádza komentátor Joe Trendy, ktorý vtipnými hláškami reaguje na zručnosti našich hráčov.
“Vnímame smútok spôsobený zrušením MS v ľadovom hokeji. Najmä v týchto ťažkých časoch sme pociťovali potrebu priniesť ľudom kúsok zábavy, kedy môžu zabudnúť na každodenné starosti. Borovička BOREC bola súčasťou MS v ľadovom hokeji už minulú sezónu. Tento rok sme sa rozhodli napriek nepriaznivej situácii pokračovať s touto tradíciou a vzišla z toho spolupráca BORCI NA ĽADE,” vysvetľuje Veronika Slováková, brand manager spoločnosti St.Nicolaus.
Každý z hráčov reprezentuje inú krajinu. Hrá sa systémom vyraďovacích zápasov, duely diváci uvidia vždy o 18-tej hodine na Facebook stránke sponzora majstrovstiev - borovičky BOREC. Úvodný zápas Fínsko vs.USA odštartoval 10. mája, pozrelo si ho zatiaľ viac ako 18-tisíc divákov.
Vizitka kampane:
Klient: Borovička BOREC - St.Nicolaus (Veronika Slováková, Tomáš Trstenský, Tony Dúbravec)
Agentúra: Mannschaft
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Kreatívny producent: Michal Turza
Art Director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas
Produkcia videí: Laurinc Studio