Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou augustového Hodnotenia sa stala agentúra MADE BY VACULIK.
Backstage z augustového Hodnotenia približuje Josef Jalůvka z Plzeňského Prazdroja.
Kategória: Film- televízna reklama
Tri svety
V imidžovom televíznom spote predstavuje kreatívna agentúra novú misiu Tatra banky, ktorá prepája tri svety – umenie, vzdelanie a technológie, ktoré spoluvytvárajú novú, inteligentnú budúcnosť. Moderná reklama zapadá do konceptu reklám banky a jasne odovzdáva myšlienku, ktorou sa chce značka v najbližšom období prezentovať.
Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Michal Nagy
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Milan Bielik
Account manager: Blanka Blahová
Finančný plán
Druhé miesto v kategórii televíznych spotov patrí novej reklame Slovenskej sporiteľne. Banka launchuje nový produkt Finančný plán, ktorý klientom pomáha lepšie sa pripraviť na ich finančnú budúcnosť. Hlavnou postavou v spote je mobil. Tému drenia a športovania Zaraguza kreatívne využila na objektoch v domácnosti, čím komunikuje jednoduchosť a pohodlnosť bankovania aj z gauča.
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Milan Malý
Strategy director: Jakub Straka
Copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Jaroslava Huljaková
Kategória: Promo & Activation, Event
Maratónske psy
Je dokázané, že sa bežcom trénuje lepšie vo dvojici. Avšak nie každý má parťáka, s ktorým by sa mohol pripravovať na ČSOB maratón. Banka preto spojila svoje sily so Slobodou zvierat, s ktorou Nadácia ČSOB dlhodobo spolupracuje, a našli bežcom sparing partnerov, ktorí si s nimi veľmi radi zabehajú. Online video zdieľali stovky divákov a patria medzi najpopulárnejšie videá v 15-ročnej histórii eventu.
Práca získala najvyšší počet bodov aj v kategórii Film – online film a video.
Klient: ČSOB
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Ivan Tichý, Peter Danada, Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Copywriter: Barbora Grič, Andrej Hrivnák, Ján Stančík, Jaroslav Vígh
Account manager: Diana Hromeková, Anh Doan
Kategória: Vizuál
Maratónske psy
Zadaním pre agentúru bolo spropagovať 15. ročník ČSOB Bratislava Marathonu. Banka sa preto rozhodla využiť na promo spoluprácu so Slobodou zvierat. Message kampane je ten, že keď sa chce bežec pripraviť na maratón, najlepšie bude, keď si so sebou zoberie parťáka, ktorý ocení spoločnosť a výbeh. Na vizuáloch sú maratónske psy, ktoré sa radi pridajú na tréning.
Klient: ČSOB
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Ivan Tichý, Peter Danada, Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Copywriter: Barbora Grič, Andrej Hrivnák, Ján Stančík, Jaroslav Vígh
Account manager: Diana Hromeková, Anh Doan
Tri svety
Na druhom mieste v kategórii Vizuál sa umiestnila práca, ktorá je súčasťou kampane spomínanej pri televíznych spotoch. Tatra banka predstavila svoj nový cieľ, ktorým je spojenie troch svetov. Dôležitými piliermi sú podľa nej umenie, vzdelanie a technológie, ktoré spoluvytvárajú novú inteligentnú budúcnosti. Banka myšlienku komunikuje aj na vizuálne pozmenenom logu.
Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Michal Nagy
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Milan Bielik
Account manager: Blanka Blahová
22 €/55 eur
Aj tretie miesto spomedzi prihlásených vizuálov patrí Tatra banke a agentúre MADE BY VACULIK. Zadaním pre vizuál bolo ukázať, že sporiť sa dá aj investične. Agentúra upravila všetkým dobre známe bankovky tak, že majú o niečo vyššiu hodnotu. Vyzdvihli tak fakt, že zhodnotiť sa dajú už aj nízke sumy a na investovanie netreba byť milionár. Ukážku spravili na 20 a 50 bankovke.
Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Andrej Gruľa
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Timea Juríčková
Account manager: Blanka Blahová
Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.
Kompletné augustové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v septembrovom vydaní magazínu Stratégie.