StoryEditor

Spoločnosť Slovak Lines predstavila kampaň More možností

23.07.2020, 14:35
Autor:
redred
Vytvorila ju agentúra CORE4 Advertising.

Po niekoľkomesačnej pauze od cestovania a tým pádom aj od premávky zahraničných červených autobusov, sa slovenský prepravca vracia do hry s kampaňou, ktorá ponúka More alternatívnych možností všetkým cestovateľom a dovolenkárom, ktorí nemôžu lietať.

Slovak Lines vytvoril ponuku výletov na rôzne destinácie a k svojej tradičnej Viedni a Budapešti pridal jednodňové zájazdy za atrakciami na Slovensku a v blízkom zahraničí, čím chce nielen ponúknuť alternatívu k problematickým výletom k moru, ale aj podporiť domácu ekonomiku.

Slovak Lines

Ako sa k celej ponuke vyjadril Martin Hanula, Head of marketing Slovak Lines: „Ľudia po lockdowne menej lietajú, no my vieme, že nikam nezmizli. Sú tu a nechcú sedieť doma ako posledné tri mesiace. Vymysleli sme im preto niečo, čo je bezpečné, kúsok od Bratislavy a zároveň to nie je žiaden kompromis. Vozíme ich k Neusiedler See aj s bicyklami, do Bojníc, Ledníc, do zlínskej Zoo či hneď do dvoch moderných slovenských akvaparkov s dopravou zadarmo. Luxusnými autobusmi, ktoré pochopiteľne starostlivo dezinfikujeme.“

Slovak Lines

„V kampani sme sa snažili trafiť kľúčový insight aktuálnej situácie, teda silnú potrebu cestovateľov niekam po karanténe vypadnúť. Identifikujeme však aj obavu ľudí zo situácie v zahraničí, čomu nasvedčujú rôzne dáta a prognózy. Kampaň teda pripomína, že veľmi veľa dovolenkových možností máme aj doslova pod nosom. Celá kampaň teda komunikuje blízke oddychové lokácie jazykom, aký používame pri exotických dovolenkách pri mori,“ priblížil myšlienku kampane Andrej Csino, Creative & Strategy Director z CORE4 Advertising.

Kampaň More možností prebieha v OOH, social media, v PR a zapája vtipne aj travel influencerov.

Slovak Lines

01 - Modified: 2019-11-08 08:46:22 - Feat.: 0 - Title: Slovak Lines prináša ASMR z roku 1989 02 - Modified: 2019-10-07 14:03:39 - Feat.: 0 - Title: Slovak Lines má nového generálneho riaditeľa 03 - Modified: 2019-04-12 12:10:05 - Feat.: 0 - Title: Slovak Lines v novej kampani ukazujú výhody cestovania Expressom na Schwechat 04 - Modified: 2019-06-06 09:21:45 - Feat.: 0 - Title: Slovak Lines podporuje viedenský EuroPride 2019. Vytvorila prvý rezervačný systém na Instagrame
01 - Modified: 2021-06-16 11:39:50 - Feat.: - Title: Slovak Lines štartuje v novej kampani nové linky na východ 02 - Modified: 2019-11-08 08:46:22 - Feat.: - Title: Slovak Lines prináša ASMR z roku 1989 03 - Modified: 2019-10-07 14:03:39 - Feat.: - Title: Slovak Lines má nového generálneho riaditeľa 04 - Modified: 2019-06-06 09:21:45 - Feat.: - Title: Slovak Lines podporuje viedenský EuroPride 2019. Vytvorila prvý rezervačný systém na Instagrame
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:12