Spoločnosť Slovak Lines sa rozhodla podporiť viedenský EuroPride 2019 a v spolupráci s digitálnou agentúrou CORE4 a PR agentúrou Neuropea, ponúknuť cieľovej skupine prvý rezervačný systém na Instagrame. EuroPride sa koná v júni vo Viedni pod záštitou rakúskeho prezidenta.
„V našej spoločnosti má miesto aj inakosť. Práve preto sme na dúhovej sociálnej sieti prišli s unikátnou novinkou. Choďte na náš IG profil, využite prvý rezervačný systém v Insta profile, a ak budete mať trocha šťastia, odveziete sa na EuroPride zadarmo,“ vyzýva Slovak Lines na Facebooku.
„V júni 2019 sa vo Viedni koná celoeurópsky EuroPride, ktorý vnímame ako dôležitú akciu. Jeho partnermi sú významné nadnárodné spoločnosti pôsobiace i na Slovensku. Ako spoločnosť kladieme veľký dôraz na našu apolitickosť, pričom plne podporujeme rovnosť práv a rovnosť príležitostí,“ uvádza Daniel Feranec, špecialista komunikácie Slovak Lines Express a pokračuje: „Našim zámerom je osloviť nielen ľudí, ktorí do Viedne cestujú za prácou či povinnosťami, ale zároveň propagovať Viedeň ako dostupnú destináciu pre všetkých obyvateľov Bratislavy a okolia. Využívame k tomu každú príležitosť, ktorú metropola Rakúska ponúka: múzeá a galérie, reštaurácie, alebo akékoľvek veľké podujatie, ktoré sa vo Viedni práve deje a mohlo by byť atraktívne aj pre obyvateľov Bratislavy. Rovnako budeme postupovať aj v prípadoch iných masových podujatí, ktoré dodržiavajú princípy slobody, demokracie a tolerancie, či už pôjde o rôzne hudobné, kultúrne, či náboženské festivaly. Platí aj pre iné podujatia, zhromaždenia a happeningy.“
Kampaň na sociálnych médiách pripravila fullservisová agentúra CORE4.
Vizitka kampane:
Creative Director: Andrej Csino
Art Director: Dominik Herceg, Adrian Juriga
Copywriting: Lukáš Lukonič
Acccount manager: Natália Vargová
Slovak Lines Express sa špecializuje na autobusové spojenie Bratislavy s centrom Viedne a viedenským letiskom. Dlhodobo prevádzkuje nedotované komerčné linky spájajúce región západného Slovenska s Rakúskom. Slovak Lines nepropaguje iba rakúske lokality u nás doma, ale aj naopak. Napríklad počas MS v hokeji cielila na zahraničných fanúšikov smerujúcich do Bratislavy.