Trend ASMR napodobňujú mnohí známi herci a youtuberi. Slovak Lines však prináša takéto videá z nedigitálneho roku 1989. Nákupy na Mariahilfer Strasse, sobota s deťmi v Prátri či koncert u nás zakázanej svetovej kapely vo Viedni.
Pred tridsiatimi rokmi o tom mohla väčšina Slovákov len snívať. A preto práve sloboda a voľný pohyb sú hlavnými motívmi novej kampane Slovak Lines. Jednou z kľúčových súčastí spoločnosti sú autobusové spoje do susedného Rakúska- v 21. storočí normálna vec, v minulosti však pre väčšinu obyvateľstva nedostupná.
„Téma slobody, cestovania a objavovania nového je pre Slovak Lines jednou z kľúčových. A tak v rámci zadania odkomunikovať význam 17. novembra 1989 v prirodzenom súlade s aktivitami a DNA spoločnosti vznikla inovatívna kampaň od reklamnej agentúry Core4 Advertising,“ hovorí Martin Hanula, šéf marketingu Slovak Lines.
Nosným prvkom sú videá, spočiatku vyzerajúce ako štandardné ASMR, akurát prekvapivo starého vydania. Po chvíli sa však odhalí prekvapivá pointa. Aby ľudia neboli stíhaní režimom, mohli v minulosti o mnohých svojich prianiach nanajvýš šepkať. Podobne, ako hrdinovia v spotoch Slovak Lines.
„Je dôležité neustále mladým ľuďom pripomínať, že sloboda, ako ju poznáme dnes, nie je samozrejmosť. A práve túto cieľovku k videám pritiahne ASMR, zatiaľ čo retro prvky určite nenechajú chladných pamätníkov,“ hovorí Copywriter Lukáš Lukonič z Core4 Advertising.
„Nadstavbou komunikácie je aj spolupráca s influencermi, ktorí na jeden deň prekvapia svojich sledovateľov šepkanými Instastories, špeciálna landing page a dokonca šepkaný podcast na Denníku N,“ dopĺňa Creative & Strategy Director Andrej Csino.