Po bezpečnom bankovaní a pomoci klientom aj krajine prichádza Slovenská sporiteľňa s emotívnou kampaňou a produktovou ponukou aj pre nových klientov. V novej kampani prináša povzbudenie k návratu do bežného života.
„Aktuálne zažívame reštart našich súkromných ale aj pracovných životov, a práve povzbudenie k návratu do života napriek všetkým problémom a ťažkostiam, sú témou našej novej kampane. Značku Slovenskej sporiteľne od začiatku krízy komunikačne spájame s posolstvom #spolumamenato. Hodnoty ako dôvera, spolupatričnosť sa snažíme prepájať s užitočnými riešeniami pre našich klientov a zamestnancov. Kampaňou podporujeme dlhodobý positioning inovatívneho a zodpovedného lídra. Atraktívnou produktovou ponukou cielime na všetkých, ktorí nemajú v našej banke účet a hľadajú silného, dôveryhodného a inovatívneho partnera pre svoje bankovanie,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Kampaň štartuje dnes v televízii, online a direct komunikácii. Súčasťou kampane bude aj špeciálny mediálny event. Silným motívom je charizmatický prednes upraveného textu piesne Adama Ďuricu Spolu hercom Mariánom Mitašom.
Vizitka kampane:
Kampaň: #spolumamenato
Klient: Slovenská sporiteľňa
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Milan Malý
Strategist: Jakub Straka
Ideamaker: Nela Pazderková
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Eva Klimeková, Jaroslava Huljaková
Media director Zaraguza: Pavol Krutý
Médiá a influenceri: Wavemaker
Produkcia TVC: Protos Productions
Režisér: Pepe Ehrenberger
Kameraman: Martin Kollár
Hudba: Michal Novinski