Nová medzinárodná kampaň Slovenskej sporiteľne bola vytvorená pre dva trhy súčasne. Okrem Slovákov ju uvidia aj diváci v susednom Rakúsku, kde skupina Erste tiež pôsobí.
Televízny spot režíroval Eli Arenson, režisér z Los Angeles, ktorý má na konte reklamy pre Nike, Karla Lagerfelda, či videoklipy pre rapera A$AP Rockyho. Pre Slovenskú sporiteľňu a Erste Bank vytvoril moderný spot, ktorý ukazuje, ako jednoducho, bezpečne, vždy a všade bankovať s Georgeom. Najobľúbenejšie mobilné bankovanie navyše umožňuje aj pravidelné investičné sporenie.
„Cieľom kampane je ukázať, že tak, ako je jednoduché s Georgeom bankovať, je odteraz jednoduché s Georgeom aj investovať. George prináša všetkým našim klientom veľkú novinku - možnosť investovať priamo zo svojho mobilu pár klikmi, čím nastavujeme nový klientsky štandard v oblasti investovania. Teší ma, že máme ďalší dôvod, ktorý potvrdzuje, prečo je George najobľúbenejšie mobilné bankovanie,“ hovorí o novej kampani Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.
Kampaň je mediálne podporená nasadením v televízii, digitále (programatic, social media, video), OOH (CLV, kinoreklama) a v rádiu.
Vizitka kampane:
Kreatívna agentúra: Jung von Matt
Art director: Eva Zefferer, Gerd Schulte-Doeinghaus
Režisér: Eli Arenson
Produkčná spoločnosť: Kaiserschnitt Film
Adaptácia: Zaraguza
Art director: Milan Malý
Copywrighting: Eva Myjavcová
Account: Eva Klimeková
Hudba: FATMUSIC