Slovenská sporiteľňa sa po prvýkrát stáva reklamným partnerom SuperStar. Spolu so sponzoringom spustí 25. februára aj produktovú kampaň zameranú na rodiny s deťmi vo veku od 8 do 15 rokov.
„Kreatívne pracujeme s našou vianočnou hviezdou, ktorá sa stala historicky najpáčivejšou reklamou Slovenskej sporiteľne a za december aj najznámejšou slovenskou reklamou – lídrom v spontánnej znalosti medzi mladými ľuďmi od 15 do 29 rokov. Okrem páčivosti, „hviezdne“ skórovala vo všetkých parametroch vrátane modernosti. Veríme, že naša hviezda bude získavať ďalšie sympatie postupne vo všetkých kolách speváckej súťaže. Hviezda bude naberať odvahu a zdravé sebavedomie spolu so súťažiacimi. Celkovo máme pripravené tri rôzne sponzorské odkazy a ďalší hviezdny obsah, ktoré by mali podporiť odvahu a odhodlanie každého, kto o niečom sníva. Hlavným komunikačným posolstvom je, že každý má na to stať sa hviezdou,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Vizitka kampane:
Produkcia: Hitchhiker Films, Alien studio
Agentúra: Zaraguza
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account Manager: Jaroslava Huljaková
Hudba: Fatmusic
Spev: Fatmusic