Svetoznáma značka colových nápojov predstaví na slovenskom trhu nový dizajn etikiet svojich fliaš a vzhľad plechoviek. Zmena sa týka portfólia bezkalorických variantov Pepsi.
Pepsi tým reaguje na aktuálne trendy v dizajne etikiet, avšak so zachovaním dôrazu na svoju tradíciu a atribúty značky celosvetového významu. „Zmenou prešlo najmä farebné prevedenie etikiet s cieľom posilniť imidž modernej značky. Plechovky s novým dizajnom budú preto v matnej čiernej, nie lesklej, ako to bolo doteraz. Jej identita, ako je logo, zostáva,“ vysvetľuje Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre ČR a SR.
Novej podoby sa dočkajú výhradne balenia bezkalorických variantov tejto značky, kam v súčasnosti na slovenskom trhu patrí Pepsi Max, Pepsi Višňa a Pepsi Limetka. „Záujem slovenských zákazníkov o bezkalorické varianty colových nápojov rastie. Rastie pritom omnoho rýchlejšie v porovnaní s vývojom kalorických variantov coly, a tak chceme v podpore limonád bez cukru naďalej pokračovať,“ doplnila Kateřina Komárková.
Pepsi s novými etiketami bude do obchodov dodávaná približne od začiatku februára.