Pepsi vstupuje do roku 2020 s novým globálnych sloganom. „That’s What I Like“ povzbudzuje spotrebiteľov k tomu, aby si žili vlastný život bez ohľadu na to, ako ich vidia ostatní.
Cieľom reklám je osloviť ľudí, ktorí „sú spokojní vo svojej vlastnej koži a užívajú si život bez toho, aby sa skutočne trápili tým, čo si ostatní myslia,“ vysvetľuje viceprezident marketingu Pepsi Todd Kaplan.
"Zmena je reakciou na kvalitatívne a kvantitívne výsledky prieskumu medzi spotrebiteľmi. Intenzívne sme pracovali na prehĺbení chápania nášho spotrebiteľa. Myslíme si, že aj týmto spôsobom sme doladili vzájomnú komunikáciu," uviedol vo vyhlásení Joe McHugh, riaditeľ štatistík a analýz spoločnosti Pepsi.
Päť 30-sekundových televíznych spotov z dielne Goodby Silverstein & Partners ukazuje ľudí, ktorí pri počúvaní rôznych žánrov hudby zabudnú na to, že sú na verejnosti a naplno si ju užívajú.
V snahe zamerať sa na svojich španielsky hovoriacich amerických spotrebiteľov, Pepsi spolupracovala s multikultúrnou reklamnou agentúrou Alma Omnicom Group.
Slogan sa objaví v reklamách na Pepsi, Diet Pepsi aj Pepsi Zero Sugar. Predstavenie loga spustilo nasadenie spotov v USA, odvysielané budú tiež počas oceňovania The Golden Globe Awards (Zlatý glóbus) a online.
Spoločnosť Pepsi sa k tomu, či sa spoty konkrétne tieto spoty odvysielajú aj počas finálne NFL- známeho tiež ako Super Bowl, nevyjadrila. Zahraničné portály ale uviedli, že je to vysoko pravdepodobné. Tvrdia to preto, že piesňou jedného zo spotov je Shakirin známy hit. Speváčka je spolu s Jennifer Lopez hviezdou „halftime show“.
„For the Love of It“ končí po roku
Začiatkom minulého roka Pepsi zaviedla globálny tagline „For the Love of It“, ktorý predstavila na viac ako 100 svetových trhoch. Nahradila tak slogan "Live for Now", ktorý bol uvedený v roku 2012. V roku 2019 tak značka v nadväznosti na zmenu sloganu čiastočne zmenila aj vizuálnu identitu.