Slováci mali počas tohto leta už štvrtú možnosť rozhodnúť o tom, ktorý kolový nápoj dvoch svetoznámych značiek je podľa nich chuťovo lepší. Takzvaný Súboj chuti prebehol v desiatkach miest, na festivaloch, kúpaliskách či v parkoch. Verejnosť dala opäť prednosť značke Pepsi.
Hlavná časť Súboja chuti je teda na konci a teraz bude prebiehať záverečná časť kampane, ktorá bude viditeľná v televízii a digitálnom prostredí. Televízny spot je lokalizovaný a diváci v ňom uvidia napríklad Bratislavský hrad. Kampaň beží v druhej polovici septembra a jej hlavnou myšlienkou je poďakovať ľuďom za to, že sa zúčastnili Súboja chuti.
Víťazom opäť Pepsi
Tento rok sa porovnávacieho testu na Slovensku zúčastnilo takmer 11-tisíc ľudí. Z toho označilo Pepsi s cukrom ako chuťovo lepší nápoj 60 % ľudí. Bezkalorický variant Pepsi Max dopadol v konkurenčnom súboji navlas rovnako.
Súboj chuti pritom spĺňal všetky podmienky férového súboja. Oba kolové nápoje boli vždy vychladené na rovnakú teplotu, exspirácia oboch vzoriek bola porovnateľná a obaja súperi proti sebe nastúpili v identických a neoznačených téglikoch.
Hoci na Slovensku prebehla testovacia výzva ešte iba štvrtýkrát, v zahraničí nejde o žiadnu novinku. História tejto kampane siaha až do roku 1975. Začínala v supermarketoch, obchodných centrách a na ďalších verejných miestach.
Vizitka kampane:
Timing: 9/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, sociálne médiá, PR
Digitálna kreatíva: Etnetera Motion
Digitálne médiá: CanMedia