Kampaň 365.bank štartuje dnes. Nasadená bude v online priestore, na sociálnych sieťach a v OOH. Je zameraná primárne na študentov stredných a vysokých škôl.
„Naša generácia a generácie pred nami sú zodpovedné za stav sveta, ktorý odovzdávame mladším. 365-ka je bezpapierová banka, v rámci nášho 365.labb sme zaviedli koncept zero-waste a plánujeme podporovať aj ďalšie ekologické aktivity. Uvedomujeme si však, že tí, ktorí majú reálnu šancu tento svet zmeniť, sú práve mladí ľudia,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of 365.marketing.
V 365 so študentmi nechcú zaobchádzať ako s deťmi, ani im poskytovať dočasné výhody limitované vekom, školou či potvrdeniami. Preto si môžu v 365.bank otvoriť účet od 16 rokov doživotne, bez účasti rodičov a bez potvrdenia o škole. Samozrejme, v appke, bez čakaní, bez papierov, pretože rovnako ako oni sami, je ecofriendly aj ich banka.
Vizitka kampane 365.bank:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra, Vladimír Lefík
Art Director: Jana Malatincová, Simona Machálová
Copywriter: Martin Motáček, Patrícia Al-Hadi
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production - Katarína Kintlerová