Nováčik na slovenskom trhu, mobilná 365 banka, spustila svoju druhú kampaň. V rámci nej sa zbavuje vždy niečoho, čo v banke človek dnes už nepotrebuje. Namiesto chodenia na pobočku, či podpisovania množstva zmlúv, prináša účet s kartou zadarmo a bez podmienok.„Keď sa spýtate dnešných ľudí, čo im najviac prekáža na bankách, povedia, že je to nutnosť chodiť na pobočku, otravní a nekompetentní pracovníci, ktorí sa im snažia niečo nanucovať, čakanie v radoch, otváracie hodiny, zbytočné papierovačky a skryté podmienky. Keď si všetko toto odmyslíte, dostanete banku, ktorá je taká istá, ako tá vaša, akurát úplne iná. Presne taká je aj 365, v ktorej si účet otvoríte doma cez mobil, s nikým sa nemusíte stretávať, nemusíte podpisovať žiadne papiere a všetko bankovanie vyriešite v appke. Vďaka tomu máte účet zadarmo. Bez podmienok,“ hovorí Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.
V úvode roka priniesla 365 launch kampaň zameranú proti šíreniu dezinformácií a hoaxov. Kontroverznú tému si zvolila s cieľom prispieť k riešeniu tohto celospoločenského problému a, ako nová značka na trhu, s ohľadom na získanie brand awareness. V téme aktuálne pokračuje ďalej v rámci svojich podlinkových aktivít a CSR projektov.
V aktuálnej kampani sa banka sústredí na odkomunikovanie svojich produktových výhod, ktoré sú jej hlavné konkurenčné diferenciátory.
Kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett pozostáva z TV spotov, sponzoringu a z ATL prechádza do online prostredia, sociálnych sietí a na OOH nosiče.
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter: Martin Motáček, Marián Balog
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová
Animácia: JOJ Production, Jakub Jurášek