„Zámerom našej kampane je ukázať ľuďom, ako si dokážu jednoducho, bezbolestne a prehľadne šetriť svoje peniaze. Či už na sporení s konkrétnym cieľom alebo automaticky zaokrúhľovaním platieb. Zároveň v oboch prípadoch sa im úročia jedným z najvyšších úrokov na trhu. Chceme takto ukázať, že 365 je naozaj najlepšia voľba pri sporení,“ vysvetľuje Juraj Šnirc, head of 365.marketing.
„Odriekaš si, odkladáš si a potom skladuješ peniaze na bežnom úcte? Prestaň si konečne odkladať a začni sporiť,“ prihovára sa v kampani raper Branči Kováč alias Vec a odkazuje, že: „Tvoje peniaze pre teba už urobili dosť. Sprav aj ty niečo pre ne. Nastav si z každej platby v 365 zaokrúhľovanie, drobné ti pripíšeme a zhodnotíme s parádnym úrokom 3,65 % ročne.“
Jedným zo sporení, ktoré v kampani prezentuje 365.bank, je Syslenie. Ide o typ automatického sporenia, kde zaokrúhľuje platby kartou za nákup podľa zvoleného pravidla alebo využíva takzvaný bezcentový účet. Okrem Syslenia sa aktuálna kampaň zameriava aj na sporenie s cieľom. Pomocou appky si možno zvoliť 50 rôznych sporiacich podúčtov, na ktorých sa dajú odkladať peniaze s vopred definovaným účelom.Kampaň 365.bank štartuje dnes a bude nasadená v TV, v online priestore a na sociálnych sieťach. „Spoty nahovoril okrem Brančiho Kováča alias Vec aj reper zo skupiny Ultrazvuk Tono S. Hudbu zastrešil producent DJ Jimmy P. Zachytíte v nich aj kultový výrok „Škoda, že si nedáš“ z talianskeho filmu o účtovníkovi Fantozzim, ako reakciu na situáciu, keď človeku nevystačí rozpočet na drink,“ približuje Juraj Šnirc. Spoty pochádzajú z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra, Vladimír Lefik
Art Director: Tomáš Galajda
Copywriter: Martin Motáček
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production – Petra Géciová, Katarína Kintlerová
Animácia: tru kru