Young Lions Slovakia dáva šancu reklamným profesionálom do 30 rokov nabrať vedomosti a inšpirácie priamo na festivale Cannes Lions. Víťazné dvojice v Cannes súťažia a porovnávajú si svoje schopnosti s tímami mladých z celého sveta a užívajú si sprievodné aktivity festivalu priamo na plážach Francúzskej riviéry.
Desiaty ročník Young Lions na Slovensku je výnimočný aj tým, že nebude súčasťou Zlatého klinca a bude mu venovaný vlastný čas a priestor. Najlepšie práce a víťazi budú vyhlásení v KC Dunaji 4. apríla na samostatnom celodennom evente.
Partnerom kategórie PR je Slovenská sporiteľňa. Zadanie pre súťažiacich predstavil vedúci oddelenia korporátnej komunikácie Štefan Frimmer.
Takto znie:
V prípade, že máte záujem o prihlásenie, môžete sa registrovať tu najneskôr do 48 hodín od vyhlásenia zadania.
Zadanie poslednej kategórie PRINT bude uverejnené 25. marca.
Súťaž, ktorú organizuje Ad Awards Association, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a mesačník Stratégie, čaká aj ďalšia zmena - od tohto roka bude účasť v súťaži spoplatnená - jeden tím zaplatí spolu 100 eur. Prezident KRAS-u Róbert Slovák túto zmenu vysvetľuje takto: "Víťazstvo v národnom kole Young Lions je obrovská hodnota, víťazi získajú letenku, ubytovanie a najmä pas na najprestížnejší festival kreativity na svete Cannes Lions, kde môžu tráviť týždeň nielen porovnávaním si síl s kreatívcami z celého sveta, ale aj na prednáškach top ľudí z biznisu či kultúry. Hodnota výhry sa tak pohybuje na úrovni päťtisíc eur, preto mi investícia pre jednotlivca v hodnote 50 eur pripadá adekvátna. Súťaž je určená pre profesionálov, ktorí, predpokladám, chcú investovať do seba a svojho vzdelávania."
Partnerom kategórie MARKETERS a FILM je VÚB banka, spoločnosť Orange Slovensko podporuje kategóriu DIGITAL, Slovak Telekom zas kategóriu DESIGN. Asociácia mediálnych agentúr zastreší zadanie v kategórii MEDIA, Slovenská Sporiteľňa kategóriu pre profesionálov z PR. Partnerom kategórie PRINT je Egobox.