Young Lions Slovakia dáva šancu reklamným profesionálom do 30 rokov nabrať vedomosti a inšpirácie priamo na festivale Cannes Lions. Víťazné dvojice v Cannes súťažia a porovnávajú si svoje schopnosti s tímami mladých z celého sveta a užívajú si sprievodné aktivity festivalu priamo na plážach Francúzskej riviéry.
Jubilejný desiaty ročník Young Lions na Slovensku je výnimočný aj tým, že nebude súčasťou Zlatého klinca a bude mu venovaný vlastný čas a priestor. Najlepšie práce a víťazi budú vyhlásení v KC Dunaji 4. apríla na samostatnom celodennom evente.
Patrónom kategórie Design je Slovak Telekom. Vybral zadanie, ktoré súťažiacim predstavil Juraj Kulla, Stratég značky v Telekome. Takto znie:
V prípade, že máte záujem o prihlásenie, môžete sa registrovať tu najneskôr do 48 hodín od vyhlásenia zadania.
11. marca – Digital
14. marca – Media
18. marca – Film a Marketers
21. marca – PR
25. marca – Print
Súťaž, ktorú organizuje Ad Awards Association, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a mesačník Stratégie, čaká aj ďalšia zmena - od tohto roka bude účasť v súťaži spoplatnená - jeden tím zaplatí spolu 100 eur. Prezident KRAS-u Róbert Slovák túto zmenu vysvetľuje takto: "Víťazstvo v národnom kole Young Lions je obrovská hodnota, víťazi získajú letenku, ubytovanie a najmä pas na najprestížnejší festival kreativity na svete Cannes Lions, kde môžu tráviť týždeň nielen porovnávaním si síl s kreatívcami z celého sveta, ale aj na prednáškach top ľudí z biznisu či kultúry. Hodnota výhry sa tak pohybuje na úrovni päťtisíc eur, preto mi investícia pre jednotlivca v hodnote 50 eur pripadá adekvátna. Súťaž je určená pre profesionálov, ktorí, predpokladám, chcú investovať do seba a svojho vzdelávania."
Partnerom kategórie MARKETERS a FILM je VÚB banka, spoločnosť Orange Slovensko podporuje kategóriu DIGITAL, Slovak Telekom zas kategóriu DESIGN. Asociácia mediálnych agentúr zastreší zadanie v kategórii MÉDIÁ, Slovenská Sporiteľňa kategóriu pre profesionálov z PR. Firmy sa môžu ešte stále stať partnerom populárnej kategórie PRINT.