O kreatívu kampane sa postarala jej dvorná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Kooperativa ako poisťovateľ s 30 ročnou praxou a pôsobením na slovenskom trhu získala relevantné štatistiky o príčinách vzniku škody. Komunikácia v novej kampani sa sústredí na prezentovanie najčastejších príčin vzniku poistných udalostí. Kampaň dáva tieto reálne údaje do kontrastu s najmenej pravdepodobnými,resp. nereálnymi príčinami vzniku škody.
Úvodný spot upozorňuje podnikateľov na vysokú frekvenciu požiarov, ktoré sú zodpovedné až za 27 % škôd na ich majetku. Avšak pravdepodobnosť, že škodu pri podnikaní spôsobí yeti, je 0 %.
Edukačná kampaň je súčasťou novej vlny stratégie komunikácie poisťovne Kooperativa.
Vizitka kampane:
Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Account Manager: Zuzana Záziková
Režisér: Peter Czikrai
Produkcia: Protos Productions
01 - Modified: 2017-11-07 20:13:57 - Feat.: 0 - Title: Kooperativa má novú kampaň na povinné zmluvné poistenie
02 - Modified: 2018-04-06 14:43:09 - Feat.: 0 - Title: Kooperativa má novú kampaň. V hlavnej úlohe s pretekárom
01 - Modified: 2024-02-05 08:00:00 - Feat.: - Title: Juraj Mičko z Kooperativy: Inovácie prinášajú poisťovni spokojnejších zákazníkov
02 - Modified: 2023-10-18 13:27:54 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka
03 - Modified: 2023-05-18 06:50:17 - Feat.: - Title: V novej digitálnej pobočke Kooperativy sa registrovalo viac ako 120-tisíc ľudí, je komfortnejšia a prehľadnejšia
04 - Modified: 2022-05-23 10:12:38 - Feat.: - Title: Kooperativa má liek na Dr. Google lekára
05 - Modified: 2022-02-09 11:02:54 - Feat.: - Title: Marketer's View: Poisťovňa by sa s bezstarostnosťou spájať nemala