StoryEditor

Kooperativa má novú kampaň na povinné zmluvné poistenie

06.11.2017, 16:26
Autor:
pzpz
O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Spot upozorňuje na skutočnosť, že nech vás na cestách postretne čokoľvek, vrátane stretu so zverou, s PZP od Kooperativy nie je dôvod robiť paniku. Vážnu tému komunikuje s humorom.

Televízny spot Na cestách je občas divočina dramatizuje obávanú nočnú moru vodičov- stret s divou zverov. Ako to však v spotoch Kooperativy býva, nič nie je také, ako sa na prvý pohľad zdá.

Vizitka kampane:

Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Jakub Huljak
Copywriter: Juraj Chmel, Martin Kovarík Strategy Director: Kamil Charvát
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Account Manager: Zuzana Záziková
Režisér: Michael Baumbruck
Produkcia: Protos production

01 - Modified: 2024-02-05 08:00:00 - Feat.: - Title: Juraj Mičko z Kooperativy: Inovácie prinášajú poisťovni spokojnejších zákazníkov 02 - Modified: 2023-10-18 13:27:54 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka 03 - Modified: 2023-05-18 06:50:17 - Feat.: - Title: V novej digitálnej pobočke Kooperativy sa registrovalo viac ako 120-tisíc ľudí, je komfortnejšia a prehľadnejšia 04 - Modified: 2022-05-23 10:12:38 - Feat.: - Title: Kooperativa má liek na Dr. Google lekára 05 - Modified: 2022-02-09 11:02:54 - Feat.: - Title: Marketer's View: Poisťovňa by sa s bezstarostnosťou spájať nemala
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:36