O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Spot upozorňuje na skutočnosť, že nech vás na cestách postretne čokoľvek, vrátane stretu so zverou, s PZP od Kooperativy nie je dôvod robiť paniku. Vážnu tému komunikuje s humorom.
Televízny spot Na cestách je občas divočina dramatizuje obávanú nočnú moru vodičov- stret s divou zverov. Ako to však v spotoch Kooperativy býva, nič nie je také, ako sa na prvý pohľad zdá.
Vizitka kampane:
Creative Director: Adam Marčan Art Director: Jakub Huljak Copywriter: Juraj Chmel, Martin Kovarík Strategy Director: Kamil Charvát Unit Director: Anna Dzurjaníková Account Manager: Zuzana Záziková Režisér: Michael Baumbruck Produkcia: Protos production
01 - Modified: 2024-02-05 08:00:00 - Feat.: - Title: Juraj Mičko z Kooperativy: Inovácie prinášajú poisťovni spokojnejších zákazníkov
02 - Modified: 2023-10-18 13:27:54 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka
03 - Modified: 2023-05-18 06:50:17 - Feat.: - Title: V novej digitálnej pobočke Kooperativy sa registrovalo viac ako 120-tisíc ľudí, je komfortnejšia a prehľadnejšia
04 - Modified: 2022-05-23 10:12:38 - Feat.: - Title: Kooperativa má liek na Dr. Google lekára
05 - Modified: 2022-02-09 11:02:54 - Feat.: - Title: Marketer's View: Poisťovňa by sa s bezstarostnosťou spájať nemala