Poisťovňa KOOPERATIVA prichádza na scénu s novou, imidžovou kampaňou. O kreatívne riešenie sa aj tentoraz postarala jej dvorná agentúra MUW Saaatchi & Saatchi.
Séria troch 20-sekundových spotov využíva motív povery klopania na drevo – pre istotu. KOOPERATIVA apeluje na ľudí, aby sa na nástrahy života namiesto klopania radšej naozaj pripravili. „Nová kampaň reaguje na reálne potreby klientov, ktorí majú naše užitočné služby vždy poruke,“ vysvetľuje Zuzana Wagnerová, riaditeľka Úseku marketingu a komunikácie poisťovne KOOPERATIVA.
Televízne spoty predstavujú mikropríbehy hlavného hrdinu, pretekára, ktoré sa odohrávajú v jeho garáži. Klopkanie na drevo „pre istotu“ od jeho známych paradoxne vyvolá nežiadúci efekt. Slovné spojenie „Pre istotu“ je zároveň aj dlhoročným claimom KOOPERATIVY.
Kampaň bude nasadená v TV, rozhlasových spotoch a na online banneroch.
Poisťovňa komunikovala minulý rok povinné zmluvné poistenie s humorom. Televízny spot Na cestách je občas divočina dramatizoval obávanú nočnú moru vodičov- stret s divou zverov.
Vizitka kampane:
Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas
Strategy Director: Kamil Charvát
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Account Manager: Zuzana Záziková
Režisér: Dano Dekan
Produkcia: Hitchhiker Films