Najvyššií počet bodov spomedzi všetkých prác od januára dostala práca Tajomstvo pravého kávičkára, ktorú má pod palcom Zaraguza. Pre klienta Popradskú kávu pripravili prepracovanú kampaň, v ktorej si vystrelili zo všetkých konzumentov kávy, ktorí ju neustále komentujú a posudzujú druhých na základe toho, akú kávu pijú. Porotcovia dopriali práci najviac bodov aj v kategórii Online kampaň.
Dvojku získal MADE BY VACULIK za doplnok ku reklame pre Tatra banku s názvom Tvárová biometria. Cieľom kampane bolo osloviť neklientov banky a odkomunikovať najnovšiu inováciu- tvárovú biometriu. V rámci kampane vytvorili spot s dynamickou hudbou. Tú si jej fanúšikovia pýtali na sociálnych sieťach ako fulltrack. A tak agentúra plnú verziu songu uverejnila.
VÚB banka v online mieri na každého, kto hľadá bývanie. Agentúra THIS IS LOCCO dostala zadanie odkomunikovať na social médiách nový produkt- hypotéku so sporením, vďaka ktorej môžu klienti pokojne spávať. Tak ako hlavný hrdina videí pes King Buvaj.
Štvorka patrí práci A do partie od HEADS. Agentúra pre klienta ST. NICOLAUS vytvorila sériu videí, v ktorých ženy posielajú svojich priateľov medzi kamarátov.
Top päťku uzatvára kinospot Zubné implantáty – Príbehy. V kine podľa agentúry Popcorn Advertising každý čaká kým skončí reklama, preto využili vizualitu kinotraileru. Kreslený štýl je typickým znakom pre značku, ktorým komunikuje cez viacero médií, a je tak rozpoznateľná.