Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Piaty diel pripravila agentúra Neopublic Porter Novelli:
Spoznávať okolitý svet z „chrbta“ motorky je jedinečným zážitkom. Vietor vo vlasoch, kožené oblečenie a úžasný pocit slobody by rád zažil asi každý. Aj preto sme boli v agentúre nadšení zo zadania od značky Husqvarna Motorcycles, aby sme jej pomohli odkomunikovať nové motorky pre celú strednú a východnú Európu. Bratislava mala tú česť hostiť jeden z eventov, kde sa stretli motorkárski mediálni nadšenci z piatich krajín strednej Európy. Milovníkom motoriek sme predstavili tri modely VITPILEN 401, VITPILEN 701 a SVARTPILEN 401.
CEE región
Organizovať mediálny event a riadiť komunikáciu pre zahraničných novinárov je vždy výzvou a špecifickou prácou. Krajiny v regióne strednej a východnej Európy sú z pohľadu komunikácie veľmi rozdielne. Nestačí len poslať pozvánku a čak...
Zostáva vám 85% na dočítanie.