StoryEditor

Seriál Asociácie PR agentúr: Inšpirátor sporenia

24.07.2018, 11:31
Autor:
(red)(red)
Jedným z prelomových PR projektov agentúry PRime time bola kampaň na podporu sporiaceho účtu Depozit.

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Prvý diel pripravila agentúra PRime time.

Projekt s názvom Inšpirátor sporenia realizovala agentúra v roku 2016 pre klienta ČSOB. Išlo o unikátny mix strategického insightu, nápadu a premiérové využitie technológie Faceboard v oblasti komunikácie.

Inovatívny Faceboard

Tému sporenia komunikujú pravidelne všetky banky, no len výnimočne je k dispozícii nejaký výraznejší produktový benefit – úroky a podmienky nie sú príliš výrazným diferenciátorom. Agentúra preto hľadala spôsob, ako cieľovú skupinu inšpirovať k sporeniu a edukovať ju, že aj usporené malé sumy môžu priniesť veľké potešenie. Využila pritom Faceboard – technológiu...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť 02 - Modified: 2024-08-02 07:00:00 - Feat.: - Title: Špeciálny projekt APRSR: Rastúca komplexita a výzvy prajú komunikačným lídrom 03 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní 04 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 05 - Modified: 2023-08-17 07:24:23 - Feat.: - Title: Asociácia PR agentúr plánuje rast a hľadá nových členov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. november 2024 05:10