StoryEditor

Seriál Asociácie PR agentúr: Neseď doma! Vybeer sa von na beerbuilding

31.07.2018, 11:59
Autor:
(red)(red)
Agentúra 1stCLASS AGENCY predstavuje kampaň zameranú na Generáciu Y.

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú v printovom vydaní seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Druhý diel pripravila agentúra 1stCLASS AGENCY, ktorá predstavuje kampaň pre Slovenské združenie výrobcov piva a sladu.

Pivári pokračujú v kampani zameranej na Generáciu Y (21+). Jej cieľom je dostať mladých dospelých aspoň na chvíľu mimo online sveta. Ukázať im čaro osobných stretnutí s priateľmi, „vôňu“ človečiny a presvedčiť ich, že zážitky „naživo...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-20 06:53:10 - Feat.: - Title: Značky sú rezervovanejšie v komunikácii celospoločenských tém. Nechcú polarizovať spoločnosť 02 - Modified: 2024-08-02 07:00:00 - Feat.: - Title: Špeciálny projekt APRSR: Rastúca komplexita a výzvy prajú komunikačným lídrom 03 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní 04 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 05 - Modified: 2023-08-17 07:24:23 - Feat.: - Title: Asociácia PR agentúr plánuje rast a hľadá nových členov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. november 2024 12:51