Najvýraznejšie tento týždeň boli prirodzene reklamy oslavujúce ženy. V momente, keď téma #MeToo začína mať dosah na marketingové kampane, nie je prekvapením, že značky vo veľkom propagujú myšlienku Medzinárodného dňa žien. Marketéri predstavujú svoje iniciatívy na podporu rôznymi spôsobmi.
Mattel to mal pomerne jednoduché. Predstavil 17 inšpiratívnych žien, ktoré majú slúžiť ako vzor pre dievčatá. Po tom, ako bola spoločnosť kritizovaná za to, že prináša bábiky, ktoré majú ďaleko od reality, snaží sa svoju reputáciu už dlhšie napraviť. Teraz Barbie zobrazujú výnimočné ženy rôznych povolaní, ktoré majú inšpirovať dcéry po celom svete. Objavili sa medzi nimi osobnosti z celého sveta napríklad aj novinárka z Poľska Martyna Wojciechowska, šéfkuchárka Helene Darroze z Francúzska alebo boxerská hviezda Nicola Adams z Veľkej Británie.
Spoločnosť HP uviedla emotívny sedemminútový príbeh indického dievčatka Paro, ktorej snom je stať sa spisovateľkou. Či sa jej to podarí, si pozrite vo videu.
HP predstaví celý rad programov a partnerstiev zameraných na sociálne dopady zamerané na ženy. Napríklad projekt Girl Rising , ktorý začne 2. apríla, má povzbudiť dievčatá, aby zdieľali osobný príbeh s využitím technológie - či už ide o pero a papier, fotografiu, video alebo audio nahrávku. Najlepšie príspevky získajú ceny vrátane grantov, produktov a služieb spoločnosti HP.
McDonald's na počesť žien otočil logo hore nohami na sociálnych sieťach a na niektorých pobočkách v Kalifornii a Lynwoode. Okrem toho hrdo vyhlasuje, že šesť z desiatich manažérov vo firme sú ženy.
Vedeli ste, že len päť zo 150 sôch v New Yorku sú ženského pohlavia? Spoločnosť Old Navy ich ozdobila kvetmi a vyzdvihla tak fakt, že by sa malo nežné pohlavie viac oslavovať a podporovať. Jednou z piatich sôch je aj známa Fearless Girl.
Najväčší výrobca liehovín na svete Diageo ponúkne v marci v Spojených štátoch limitovanú edíciu svojej známej whisky Johnnie Walker Black Label Scotch. Vo svojom logu však bude mať postavu ženy a ponesie názov Jane Walker.
Spoločnosť Lancome pri príležitosti Medzinárodného dňa žien pripravila filantropický projekt v spolupráci s mimovládnou organizáciou Care a ďalšími miestnymi charitatívnymi organizáciami. Ich cieľom je poskytnúť finančnú podporu programom pre zvýšenie gramotnosti v rozvojových krajinách po celom svete a pomôcť negramotným mladých ľuďom zmeniť svoje životy. V medzinárodnom projekte spoločnosť podporili známe ženy vrátane Julie Roberts, Kate Winslet, Taylor Hill, Penélope Cruz a ďalšie. Idea sa šíri na sociálnych sieťach tabuľkami s podpismi.