Uplynulý týždeň prišli známe značky Lacoste a McDonald's s výbornými nápadmi. Lacoste prácou pomohol charitatívnej činnosti a McDonald's výborne využil svoje logo pri úprave smerových billboardov. A ukážka toho, ako vytvoriť 62 kilometrovú, teda najväčšiu a najzaujímavejšiu galériu na diaľnici.
Galéria Louvre Abu Dhabi neláka návštevníkov aby sa prišli na výstavu svetoznámych obrazov pozrieť priamo do budovy. Prišla so skvelým nápadom, ako jednoducho a efektívne zaujať vodičov na diaľnici z Dubaja do Abu Dhabi.
V spolupráci s kreatívnou agentúrou a rozhlasovými stanicami vytvorili prvú prehliadku, ktorou sprevádza rádio priamo na diaľnici. Na billboardy presunuli 10 slávnych diel a tak cestujúci prechádzajú 62 kilometrovou galériou. Po priblížení k billboardu, si vodiči s naladeným príslušných rádiom vypočujú profesionálny výklad k maľbe, ktorý trvá 30 sekúnd.
Pri billboardoch ostaneme aj pri kampani McDonald's. Ten svoje známe oblúky z loga prispôsobil tak, aby na smerových billboardoch nahrádzali akékoľvek iné znaky. „Sledujte oblúky“ znie názov kampane, ktorá šikovne použila logo a nasmeruje vodičov do najbližších prevádzok.
OOH kampaň bude nasadená vo frekventovaných oblastiach. Spoločnosť naznačuje, že sa dá prispôsobiť na celom svete a s minimálnym textom a kreatívnym využívaním farieb a loga značky použiť nielen národne, ale aj globálne.
Francúzska značka Lacoste vymenila ikonického krokodíla za 10 ohrozených druhov zvierat. V spolupráci s charitatívnou organizáciou na ochranu zvierat a kreatívnou agentúrou BETC, spoločnosť v limitovanej edícii polokošieľ nahradí typický obrázok krokodíla živočíchmi v ohrození. Každému zvieraťu je venovaný presne taký počet polo tričiek, aký je ich reálny počet vo voľnej prírode. Celkovo je k dispozícii na predaj 1 775 produktov, ktoré je možné zakúpiť si online.