Najväčšia slovenská sieť fitnescentier Golem spustila na jeseň kampaň s názvom Eufória. Jej cieľom bolo odkomunikovať nový jednotný Golem One Pass, vďaka ktorému zákazníci získajú nielen vstup do fitnescentra, ale aj na skupinové cvičenia. Doteraz išlo o dva samostatné produkty.
Kampaň pripravila agentúra Socialists. Ústredný motív vychádza zo spoločného pocitu eufórie, ktorý cítime po cvičení. Ide o návykový pocit, pričom nezáleží na druhu aktivity - môže ísť o beh, dvíhanie činiek či pokojnú jogu.
Agentúra neostala len pri spote a digitálnych formách, ale pripravila tiež unikátny hudobný album. Väčšina ľudí vo fitnescentre cvičí so slúchadlami a počúva hudbu s tempom, ktoré sa hodí k danému typu cvičenia - pomalé, rytmické či power tracky.
Socialists preto oslovili producenta Patrika Kosu, známeho ako SpecialBeatz. Je to dvorný producent a DJ, s ktorým tvorí a koncertuje Pil C. Taktiež už pracoval so všetkými top menami domácej scény.
Vo video spote je použitý jeho track Eufória a na všetky streamovacie služby sa dostalo unikátne EP s rovnakým názvom. Nájdeme ho na platformách YouTube, Spotify, Apple Music, Tidal či Deezer.
Nachádza sa na ňom päť trackov, pričom ide o päť variácií tej istej skladby. Každá má však iné BPM, teda tempo. Počas cvičenia tak môžeme počúvať špeciálny hudobný album a jednotlivé tracky si púšťať aj on-repeat.
Vizitka kampane
Klient: Golem (Michal Šeminský)
Agentúra: Socialists
Creative Director: Daniel Feranec
Copywriter: Michaela Stanová
Art Direction: Alexandra Pobjecká
Graphic Design: Rudolf Sakáč
Social media: Pavol Kapeľuch, Jakub Živna
Account Manager: Andrea Vozárová, Lukáš Marcinko
Media manager: Marek Majerčík (Starmedia)
Fotograf: Ivan Horváth
Video produkcia: Tomáš Novák, Viliam Jánošík
Hudobná produkcia: SpecialBeatz