Yeme otvorilo svoju už tretiu predajňu v Bratislave, konkrétne v Panorama City pri Eurovea. „Naším zámerom je preto odkomunikovať tento message, avšak je nám jasné, že samotné „aha, otvorili sme skvelý obchod” nestačí. Yeme sa dlhodobo sústredí na skutočne kvalitné potraviny a táto téma momentálne figuruje aj vo verejnej debate. Preto sme sa rozhodli postaviť na nej komunikáciu a pozicionovať značku ako nositeľa kvalitných potravín, ktorý nepoužíva štandardné marketingové triky potravinárskeho priemyslu,“ približuje koncept a posolstvá kampane Martin Bajaník, šéf agentúry PEKNE & DOBRE.
Hlavným cieľom kampane je, podľa jeho slov, odkomunikovať, že kvalita nespočíva v dobrom obale, či značke, že zahraničné potraviny nie sú nutne zlé a slovenské dobré. Kvalita potravín spočíva v ich zložení, surovinách a spracovaní.
„Pre lepší engagement sme zvolili formu testu a microsite, kde sa hovorí o novej predajni. Cieľom kampane je teda image značky a návšteva novej predajne. Pre lepšiu konverziu z online do offline sme tiež použili zľavový kupón na prvý nákup,“ dodáva Martin Bajaník.
Yeme – plnochutné potraviny je nový slovenský koncept potravín, ktorý otvorili ľudia so skúsenosťami z obchodných reťazcov.
Vizitka kampane:
Agentúra: PEKNE & DOBRE
Kreatívny riaditeľ, art director, copywriter: Martin Bajaník
Digitálna agentúra: Volis International
Mediálne nasadenie: Cityligty, GDN (Google Display Network), Facebook, Instagram, microsite
Timing: 15. 11. - 29. 11. citylight, 15. 11. - 15. 12 ostatné