Dnes sa prvýkrát pre verejnosť sprístupnil nový slovenský obchod, ktorý si hovorí Yeme - plnochutné potraviny. Založila ho štvorica obchodníkov, ktorí prišli z ostatných reťazcov. Ich cieľom je priniesť nový pohľad na zážitok z nakupovania, možnosť zvýšenia výberu, a tým aj možnosť lepšie jesť a vyhnúť sa prefabrikátom či napodobeninám jedla. Práve kvalita potravín je to, na čom postavili nový koncept.
Generálny riaditeľ Peter Varmuža vysvetlil pre Stratégie.sk, že ponúkajú výrobky od lokálnych farmárov a vyhnúť sa chcú medzičlánkom, ktoré predlžujú napríklad cestu mäsa k zákazníkovi. V Yeme by sme tak mali dostať výrobky lokálnej receptúry. Od konkurencie sa chce obchod líšiť čerstvosťou a vlastnou výrobou. Yeme sídli na Tomášikovej ulici v Bratislave vedľa novootvoreného Fresh Marketu. Ide síce o konkurenciu, no majiteľ Yeme verí, že sa, naopak, tým lokalita ešte viac posilní. Predajňa má odrážať požiadavky súčasneho zákazníka, ktorý začal znova preferovať menšie lokálne prevádzky pred veľkoplošnými supermarketmi, preto aj rozlohou je Yeme skôr menší obchod. Viac o koncepte a plánoch čítajte v rozhovore s jeho generálnym riaditeľom.