StoryEditor

Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov

10.05.2024, 14:59
Autor:
lezlez

Milé. Takto vyhodnotila porota prácu, ktorá vznikla pri príležitosti Dňa učiteľov. 

"Chceli sme si pripomenúť učiteľov, pretože na ich práci naozaj záleží. Urobili sme tak na webe O2.sk a v social media. Vybrali sme si signifikantný symbol učiteľského sveta a tým je povestné „červené more“. A umiestnili sme ho rovno na homepage stránky O2.sk. Tá sa celý deň ukazovala najskôr s chybami, a následne opravená červeným perom."

Vizitka: 

Kategória: Media

Klient: O2

Agentúra: TRIAD Advertising

Creative director: Vlado Kurek, Martin Woska

Art director: Ava Vargová

Strategy director: Martin Woska, Michaela Martonová

Copywriter: Michaela Martonová

Account manager: Martin Pajerský

 

image

Martin Motáček
Group Creative Director
EFFE Bratislava

Martin Motáček

Creative Director

EFFE Bratislava

Ale však milé, nie?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 45% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 12:09:38 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca 02 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko 02 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 03 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 04 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 05 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:04