Vizuál Wiktor Leo Burnett pre Lidl sa stal "TOP prácou mesiaca" apríl Hodnotenia reklamy v Stratégiách. Porota nešetrila bodmi aj slovami chvály. My sa ešte s touto prácou stretneme na konci roku.
"Vizuály, ktoré cez symbol nákupnej tašky ako bránky spájajú futbal s nakupovaním. Futbal, ako aj Lidl, je tu pre všetkých, a tak na vizuáloch hrajú hráči mužskej, ženskej reprezentácie a dorastu. Vizuály majú rôzne HDL, aby odkomunikovali aj hlavné atribúty Lidla – čerstvosť, kvalitu a dostupnosť."
Vizitka:
Kategória: Vizuál
Klient: LIDL Slovenská republika
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative a Art director: Štefan Andrejco
Strategy director: Vladimír Lefík
Copywriter: Roman Jurčák
Account manager: Zdenka Nemčeková
Fotograf: Matúš Bence
Zostáva vám 61% na dočítanie.