Na aprílovom Hodnotení Stratégií táto práca THIS IS LOCCO a Dr. Max zaujala našu porotu. A slovo ešte dostane vo finálovom ročnom hodnotení.
Digital influencer marketing je náročnou kategóriou. V apríli ju doslova ovládla unikátna kolaborácia Zomri, Dr. Max a ďalších influencerov.
To však nie je všetko. V kategórii sme objavili aj ďalšiu skvelú prácu, ktorá dostala od poroty nadpriemerné body a miestenku vo finále - Petra: Comeback od Istropolitana Ogilvy a Niké.
MUW a Telekomu to tentokrát ušlo iba tesne.
"Mnohí ľudia sa tvária, akoby zomierali, keď ochorejú na soplík. Práve im sme sa rozhodli pomôcť. Výsledkom je kolaborácia Dr.Max a ZOMRI, keď sme najznámejšiu tašku na slovenskom internete prerobili na medicínsky produkt plný vitamínov. Ten nesie jasný odkaz – NEZOMRI na soplík."
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 68% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 12:09:38 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca
02 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: 0 - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
03 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
02 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko
03 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka
04 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
05 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu