Vskutku veľmi príjemné hodnotenie! Jednak preto, že sme sa po trištvrte roku videli osobne a jednak pre veľmi obstojnú kvalitu prihlásených prác.
Pri hodnotení televíznych spotov sme sa príliš nezdržali, vyzdvihli sme najmä zaujímavé kreatívne stvárnenie témy rovnosti platov a miernu silenosť série spotov pre BRA!NEE.SK. Pri online spotoch najviac zaujali Slido Zombíci s výborným insightom. Ten sme ohodnotili aj pri kategórii digital-social media, s pekným nápadom add-onu Zombie Detector. Pri samotnom spote sme diskutovali, či jeho dĺžka už nie je na škodu. Mňa osobne však parádne bavilo až do konca.
Dlhšie sme diskutovali aj o spote pre vydavateľstvo BRAK. Pekná vizuálna exekúcia, ale príliš veľa slovných hračiek, ktoré z celého spotu spravili trošku chaos. Prečo hovorí kniha slúžiaca ako podstavec, že sa cíti ako brak, keď vzápätí nám VO povie, že BRAK sú tie kvalitné knihy? Očistenie od viacerých copy liniek sa pri tomto koncepte pozitívne prejavilo v printovej realizácii. Tam je posolstvo úplne jasné.
Za ďalšie kategórie treba určite spomenúť aktivitu ŠKODA AUTO – TANKUJTE INAQ. Perfektne uchopená téma a zaujímavý pohľad na reálny benefit z pohľadu väčšiny zákazníkov. Špeciálne by som vyzdvihla aj odvahu a vynaliezavosť riešenia eventu v pandemickej dobe.
Pri vizuáloch sme dlhšie diskutovali Lidl print so sloganom „čerstvosť bez efektov“, ktorý vyznel pri fotografii s efektom trochu protichodne. Z tejto kategórie sa nám najviac pozdával print ČSOB, ktorý kvalitou nadviazal na exekučne vydarený spot k tejto kampani.
Očakávajúc predprázdninovú „uhorku“ to bolo naozaj hodnotné hodnotenie. Azda bude trend pokračovať aj cez prázdniny:)
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.