Za ADC tentoraz so mnou obzvlášť skúsená trojica – Peter Ižo (MADE BY VACULIK), Martin Keder (Wiktor Leo Burnett) a Michal Belej (Istropolitana Ogilvy). Bohužiaľ, až tak veľmi sme sa tento mesiac neuplatnili. Prihlásených prác bolo málo a boli väčšinou priemerné.
Hodnotenie sme vykopli hneď najvýraznejšou prácou mesiaca „Prečo nie?“ od MBV pre Zlatý Bažant. Kampaň za mňa perfektne funguje, čo sa týka zaujatia pozornosti a vybočenia z klasickej pivnej komunikácie, potom už, bohužiaľ, nič ďalšie neprichádza a je to sklamanie. Príbeh je nejasný a taký je aj súvis s produktom či so značkou.
Na záver prichádza generický headline „Prečo nie?“, ktorý nič nevyjasňuje, naopak, ešte tomu celému uberá. Podľa mňa je to veľká škoda, pretože jedna vec ma úprimne potešila a veľmi si ju cením, a to je odvaha klienta ísť mimo zabehnutých šablón. Za to som pridal body.
Ostatné spoty tiež veľmi nepotešili, buď boli štandardne zvládnuté, obyčajné à la PSS alebo Kooperativa, od ktorej sme videli podstatne lepšie veci v minulosti, alebo mali dobrý nábeh a niečo veľmi zaškrípalo. À la Hyza, z ktorej sme akosi neboli hotoví, niektorí z trochu zbytočne prepálenej exekúcie pripomínajúcej kávičkárov, iní z copywritingu, kde významovo nesedí spojenie „byť hotový“. Pri online videách to bolo veľmi podobné. Nič skutočne nevyčnievalo alebo tomu niečo chýbalo. A tak to bolo až do konca hodnotenia.
Mňa ešte pobavilo WLB pre VSE a kampaň „Do**** s teplom“ v social media, kde sa odviazali viac ako pri online videu. Vtipné, a aj keď plytké, pre mňa osobne veľmi insajtózne. Bol skrátka slabší mesiac, tak dúfam, že si nepoviete do**** s porotou!
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.