Ani tento mesiac sa porota Stratégií spoločne nestretla na Nobelovej ulici, ale na dohodnutom online mítingu. Ušetrilo sa pár litrov pohonných látok, zbytočne sa neriskovalo a dodržovali sa nariadenia. A tak to má byť.
Najdiskutovanejšou prácou bola komplexná kampaň s digitálnou osobnosťou Bejby Blue pre mladých klientov Tatra banky. Zaujala najmä vysokou úrovňou craftu a využívaním inovatívnych formátov s relevanciou pre cieľovú skupinu. Otázky však vyvolala identita Bejby Blue. Do akej miery ide o skutočnú a vplyvnú digitálnu osobnosť a influencera? A kde už naráža na limity animovanej postavičky? To všetko ukáže čas a dúfajme, že aj jej menej pompézny wording.
S poctivou tristošesťdesiatkou sa predstavil Kaufland, ktorý nenechal nič na náhodu a stavil na známe hviezdy. Televízne spoty a online videá pobavia široké mainstreamové publikum a v rozhlasovom brejku sa nestratí ani rádio spot, ktorý si tento mesiac u poroty vyslúžil ocenenie Rádio šupa.
Naopak, menej nadchla kampaň Absolutky. Skrátka, tento rok je to až príliš zriedený drink, i keď v rámci jej mediamixu za zmienku určite stojí social experiment s influencermi na tému coming out. Milé a úprimné odpovede príbuzných známych youtuberov pôsobili oveľa uveriteľnejšie ako strojené repliky hercov v hlavnom spote.
Opäť sa v hodnotení objavili aj práce, ktoré na prvý pohľad možno pôsobia profesionálnym dojmom, no na účasť v kreatívnych súťažiach ešte nedorástli. To však neprekáža a tvorcom držíme place v budúcich kolách.