Čo je kopírovanie a čo inšpirácia, kedy má zmysel prihlásiť prácu a kedy by bolo lepšie pred kolegami schovať prihlasovacie údaje, čo je craft a čo nepodarok… Aj toto sa dá prebrať počas dvoch hodín plodnej konverzácie. No a aby sme boli konkrétni, poďme rovno k veci.
Veľmi diskutovanú prácu na sociálnych sieťach „Máme vlastné značky, máme vlastné ceny“, sme v porote hodnotili viac z hľadiska originality nápadu než krádeže, z ktorej bola táto robota obvinená.
Pri hodnotení viacerých prihlášok sa opäť ukázalo, aká dôležitá je case study. Skvelým príkladom je Slovnaft kampaň Let's play od agentúry dotcom. Jasné, zábavné, zrozumiteľné – tu nie je čo vytknúť, ostáva len chváliť. Naopak, niektoré práce ostali nie úplne pochopené. Možno stačilo len pár hodín námahy s lepším vysvetlením. Alebo aspoň zvážiť, čo prihlásiť a čo nie.
Úroveň prihlásených prác však bola celkovo na fajn úrovni, nezachytili sme vyslovenú blamáž. Za seba ešte na záver dodám, že ma veľmi potešilo aj zloženie poroty. Je fajn vymeniť si názor so skúsenejšími kolegami, ktorí majú trefný pohľad na vec. Pozdravujem všetkých, snáď sa čoskoro vidíme!
Youtube
StoryEditor
Backstage z Hodnotenia Stratégií: V januárovom Hodnotení sme „zabŕdli“ do dôležitých tém
Úroveň prihlásených prác bola celkovo na fajn úrovni, nezachytili sme vyslovenú blamáž.