Tag Heuer X Super Mario
Herný priemysel zažíva historický boom a teraz nehovoríme len o miliardách, ktoré sa točia v profesionálnom gamingu. Úspešné obdobie neobchádza ani nás, v pandemickom roku 2020 sa slovenským tvorcom hier podarilo vygenerovať obrat 72 miliónov eur (+29 percent oproti roku 2019) a zamestnať 870 ľudí.
Ale iné sme chceli – zaujímavosťou je, že silným trendom je stále retro. Popularita Super Maria je aj po niekoľkých desaťročiach taká veľká, že bohatí zberatelia sú ochotní zaplatiť za neotvorenú hru Super Mario 64 neuveriteľných 1,5 milióna dolárov (!). Alebo vedia vypredať limitovanú kolekciu smart hodiniek za pár hodín, o čom sa presvedčil švajčiarsky Tag Heuer. Ich model Connected práve s najznámejším údržbárom vznikol v počte dvetisíc kusov, stál viac ako dvetisíc dolárov a už je fuč...
Sú kryptomeny podvod?
Nebudeme sa tváriť, že kryptomeny nedostávajú posledné týždne silno do tela a nechceme teraz rozoberať tisíc a jeden dôvod, ktoré stoja za ich volatilitou. Zaujal nás však názor Jacksona Palmera, autora najznámejšieho meme coinu Dogecoin. Ten po niekoľkých rokoch pauzy publikoval tweet, kde pomerne rozsiahlo rozoberá, prečo sú kryptomeny podvod a schéma, ako môžu miliardári zbohatnúť ešte viac. Nemali byť práve opakom?
Turecko hrdo predstavilo vlastný elektromobil. Bude stáť za to?
Štátna automobilka TOGG ukázala takmer sériovú podobu svojho elektrického SUV s designom od Pininfarina. Práve ten nás zaujal úplne najviac – toto SUV je skutočne krásne. Zachytáva všetky moderné trendy, z technického pohľadu sľubuje pohon 4x4, dojazd okolo 500 kilometrov a rýchle nabíjanie. Aby sme si teda odpovedali na otázku z úvodu, vyzerá to, že sa skutočne máme na čo tešiť!
Cieľte reklamu cez Waze
Máme leto a megapopulárnu navigáciu Waze (Android / iOS) asi netreba predstavovať. Vedeli ste však, že Waze vie byť mimoriadne efektívna reklamná platforma s pokročilými možnosťami cielenia? Medzi inými je to napríklad počasie, status turistu, otváracie hodiny prevádzok a samozrejme – poloha vášho vozidla, či dopravná situácia. Marketéri, vyskúšajte!
ADMA: nový člen ui42
Už tradične začiatkom leta v ADMA prijímame nové členské agentúry. Tento rok sa medzi nás pridala agentúra ui42, ktorá sa venuje poskytovaniu webových riešení na mieru s dôrazom na UX, čím uľahčuje klientom online predaj svojich produktov a služieb. Gratulujeme a tešíme sa na spoluprácu!
Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA.