Za desať rokov z garáže do Bugatti
Niekedy ani všetok výkon revúceho V16 nestačí na to, aby ste unikli osudu – mladý chorvátsky výrobca elektrických hyperšportov Rimac získava väčšinový podiel v ikonickom Bugatti. Len tridsaťtriročný Mate Rimac tak bude kontrolovať automobilku so storočnou históriou, ktorá je symbolom tradičného a pekelne rýchleho luxusu. S fúziou Bugatti Rimac pomohlo Porsche a medzi automobilovými nadšencami vzbudzuje viacero otázok - kedy sa dočkáme čisto elektrického Bugatti? Znamená príchod „elektrikára“ koniec legendárnych V16? Ako na fúziu budú reagovať zákazníci Bugatti, mnohí patriaci medzi najbohatších ľudí na svete?
V hrách sa točia miliardy
Hranie hier už dávno nie je zábavka zvláštnych chalanov, geekov, ktorí vymenia letné horúčavy vonku za ešte väčšie horúčavy doma pri počítačoch. Je to fenomén dneška, seriózny šport, neuveriteľný biznis a celkovo niečo, čo treba brať vážne. Až vás preto znova bude partnerka či partner ťahať od hrania, preukážte sa týmto článkom, prípadne rebríčkom najlepšie zarábajúcich hráčov, a nerušene pokračujte. Táto TOP 10 najlepších hier 2021 sa sama nedohrá...
Clubhouse definitívne odzvonilo. Alebo...?
Bombasticky znejúci titulok tentokrát nepreháňa - už pri našom prvom testovaní v januári tohto roku sme predpovedali, že na sociálnu sieť s prvým slnkom a uvoľnením opatrení zabudnete... a stalo sa. Mocné dáta pripravili skvelé štatistiky z našich končín, ktoré to len potvrdzujú. Ani vo svete to nie je inak. Dočká sa sociálna sieť reštartu na jeseň?
Gogoro znova expanduje
Je možné, že ste o nich nepočuli, no napriek tomu nie sú žiadni nováčikovia. Desaťročná taiwanská spoločnosť Gogoro vyvinula platformu na výmenu batérií pre mestské elektrické skútre, mopedy a motocykle. Ich misia je robiť z veľkých miest inteligentné mestá a podarilo sa im expandovať do Indie, teraz mieria na najväčší trh – do Číny. Dočkáme sa v Európe?
ADMA: nový e-book o influenceroch
Influencer marketing je dnes už neodmysliteľnou súčasťou marketingovej stratégie mnohých spoločností. Tento rok bolo kľúčové slovo „influencer“ cez Google hľadané 1 500-násobné krát viac ako pred tromi rokmi a podľa výsledkov, ktoré influencer marketing generuje, sa zdá, že jeho vyhľadávanie bude stúpať aj naďalej. Stiahnite si náš nový e-book a dozviete sa viac!
Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA.