StoryEditor

Digitálny týždeň: Boli by ste ochotný platiť za internetový prehliadač, hoci všetky ostatné sú zadarmo?

03.05.2021, 09:30
A tiež: Gigantický Facebook stále rastie a Snapchat dúfa v to isté.

Snapchat kúpil nemecký startup

Snap, materská spoločnosť Snapchatu, kúpila za viac ako 124 miliónov dolárov nemecký startup Fit Analytics. Zo strany Snapu ide o snahu posilniť pozíciu v e-commerce segmente, do ktorého podľa viacerých indícii plánuje vstúpiť, hoci akékoľvek podrobnosti zatiaľ nie sú jasné.

Gigant z Menlo Park stále rastie

Výsledky Facebooku za prvý kvartál 2021 vyrazili dych – medziročné navýšenie tržieb o +48 percent na 26,17 miliardy dolárov vystrelilo akcie o 10 percent a rozplynulo obavy neprajníkov, ktorí očakávali výraznejšie dopady pandémie. Zaujímavosťou je, že počet aktívnych používateľov aplikácii od Facebooku dosahuje takmer 3 miliardy mesačne. Bude zaujímavé sledovať, či tento pozitívny trend výraznejšie ovplyvní nová verzia applovského operačného systému iOS 14.5 s výrazne posilnenou ochranou súkromia používateľov.

Boli by ste ochotný platiť za internetový prehliadač, hoci všetky ostatné sú zadarmo?

Tvorcovia prehliadača Mighty veria, že áno. Ich idea je v podstate veľmi jednoduchá – internetový prehliadač, ktorý bude umiestnený v cloude, čím nebude zaťažovať váš počítač, no napriek tomu bude dosahovať skvelý výkon. Otázkou však naďalej zostáva, či by to pre vás bolo hodné 30 dolárov mesačne. Ak vás Mighty zaujal, pozrite si aspoň demo z jeho reálneho používania.

Tesla dokazuje budúcnosť Bitcoinu

Podľa Decryptu má ku koncu prvého kvartálu 2021 kalifornská automobilka vo vlastníctve Bitcoiny v hodnote 2,48 miliardy dolárov. Podľa reportu sa jej od nákupu kryptomeny vďaka rastu na hodnote podarilo získať 101 miliónov, zároveň aby dokázala likviditu svojej investície, predala asi 10 percent z celkového počtu vlastnených Bitcoinov. A vy stále neveríte kryptu?

 ADMA: Content Marketing Masters #2

Spíkri (nielen) z členských agentúr ADMA na online evente Content Marketing Masters odhalili, ktoré horúce trendy môžu prekvapiť, prečo sa pri obsahu sústrediť na efektivitu a tiež, že obsahová stratégia má svoje miesto aj v B2B segmente. Druhá časť reportu jedine na webe ADMA!

 Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA.

01 - Modified: 2021-03-08 06:57:35 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Apple Glass: prídu revolučné inteligentné okuliare už tento rok? 02 - Modified: 2021-03-16 07:26:16 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Deepfake: sen každého dezinformátora 03 - Modified: 2021-03-24 08:49:42 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Áno, inteligentné erotické hračky sú hacknuteľné 04 - Modified: 2021-03-29 07:00:05 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Ako využiť AI pre lepší zákaznícky servis? 05 - Modified: 2021-04-13 07:01:08 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Je ovládanie hier vlastnými myšlienkami realitou? 06 - Modified: 2021-04-19 10:14:21 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Mercedes EQS je dôvod, prečo na Teslu už ani nepomyslíte 07 - Modified: 2021-04-26 12:23:05 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Prebudovať mikrovlnku na hernú konzolu nikdy nebolo jednoduchšie
01 - Modified: 2024-04-26 20:30:33 - Feat.: - Title: Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency 02 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 03 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 04 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 05 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 00:58