obchod, potravinyDreamstime
V obchode jednoducho treba byť ostražitý.
„Predajcovia vedia o nás a o tom, ako uvažujeme možno často viac ako my sami. Preto by som v obchodoch nebral nič ako náhodu a skôr predpokladal, že väčšina vecí v obchode bola nadizajnovaná zámerne tak, aby zvýšila predaj. Rozhodne však pomáha ostražitosť a nenakupovanie zbrklým a nedôsledne uváženým spôsobom,“ upozorňuje Pavlovský.
Opisuje, že na základe pravidiel behaviorálnej ekonómie môžeme medzi najzraniteľnejšie skupiny patriť všetci, keďže naša náchylnosť na obalamutenie závisí od dôkladnosti uvažovania a usudzovania v danom momente.
Odporúča sa tiež, aby sme potraviny nenakupovali na prázdny žalúdok, keďže sme vtedy viac náchylní kúpiť aj nepotrebné veci.
01 - Modified: 2024-09-20 09:00:12 - Feat.: - Title: Akcie Mercedes-Benz sa prepadli pre zhoršenú vyhliadku zisku
02 - Modified: 2024-09-19 15:42:39 - Feat.: - Title: Srbský veľvyslanec na Slovensku pre HN: Veríme, že vaše skúsenosti nám pomôžu na našej ceste do Európskej únie
03 - Modified: 2024-09-04 10:01:01 - Feat.: - Title: Zisk J&T Banky vzrástol v prvom polroku o štvrtinu, dosiahol niekoľko desiatok miliónov
04 - Modified: 2024-08-14 13:01:37 - Feat.: - Title: Nemeckému výrobcovi elektriny vzrástol zisk v segmente obnoviteľnej energie
05 - Modified: 2024-08-08 13:32:10 - Feat.: - Title: Ruská Sberbank zvýšila kvartálny zisk o viac než desatinu, pomohli jej pôžičky