obchod, potravinyDreamstime
StoryEditor

Ako techniky rozpoznať?

27.01.2018, 23:00
V obchode jednoducho treba byť ostražitý.

„Predajcovia vedia o nás a o tom, ako uvažujeme možno často viac ako my sami. Preto by som v obchodoch nebral nič ako náhodu a skôr predpokladal, že väčšina vecí v obchode bola nadizajnovaná zámerne tak, aby zvýšila predaj. Rozhodne však pomáha ostražitosť a nenakupovanie zbrklým a nedôsledne uváženým spôsobom,“ upozorňuje Pavlovský.

Opisuje, že na základe pravidiel behaviorálnej ekonómie môžeme medzi najzraniteľnejšie skupiny patriť všetci, keďže naša náchylnosť na obalamutenie závisí od dôkladnosti uvažovania a usudzovania v danom momente.

Odporúča sa tiež, aby sme potraviny nenakupovali na prázdny žalúdok, keďže sme vtedy viac náchylní kúpiť aj nepotrebné veci.

01 - Modified: 2024-09-20 09:00:12 - Feat.: - Title: Akcie Mercedes-Benz sa prepadli pre zhoršenú vyhliadku zisku 02 - Modified: 2024-09-19 15:42:39 - Feat.: - Title: Srbský veľvyslanec na Slovensku pre HN: Veríme, že vaše skúsenosti nám pomôžu na našej ceste do Európskej únie 03 - Modified: 2024-09-04 10:01:01 - Feat.: - Title: Zisk J&T Banky vzrástol v prvom polroku o štvrtinu, dosiahol niekoľko desiatok miliónov 04 - Modified: 2024-08-14 13:01:37 - Feat.: - Title: Nemeckému výrobcovi elektriny vzrástol zisk v segmente obnoviteľnej energie 05 - Modified: 2024-08-08 13:32:10 - Feat.: - Title: Ruská Sberbank zvýšila kvartálny zisk o viac než desatinu, pomohli jej pôžičky
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
06. október 2024 17:11