Je naším najdôležitejším zmyslom.
Využiť zmysly je obľúbená cesta, ktorou sa predajcovia vydávajú. Fungujú totiž podprahovo a aj keď nechceme, ich aktivovaniu zabrániť nevieme. Jedným z najdôležitejších zmyslov, na ktorý pôsobia, je zrak, práve vďaka ktorému necháme v obchode niekedy viac ako sme pôvodne plánovali.
Ovplyvňuje tak napríklad farbu produktu, ktorá so sebou nesie istý emočný nádych. Napríklad červená sa vždy bude spájať s výpredajmi, lebo ako farba má stimulovať ľudí k činnosti.
Štúdie tiež zistili, že čašníčky oblečené v červenej farbe dostávali väčšie sprepitné či táto farba povzbudzovala k väčšiemu nákupu online.
Čierna sa naopak asociuje s vyššími cenami a luxusom.
01 - Modified: 2024-09-20 09:00:12 - Feat.: - Title: Akcie Mercedes-Benz sa prepadli pre zhoršenú vyhliadku zisku
02 - Modified: 2024-09-19 15:42:39 - Feat.: - Title: Srbský veľvyslanec na Slovensku pre HN: Veríme, že vaše skúsenosti nám pomôžu na našej ceste do Európskej únie
03 - Modified: 2024-09-04 10:01:01 - Feat.: - Title: Zisk J&T Banky vzrástol v prvom polroku o štvrtinu, dosiahol niekoľko desiatok miliónov
04 - Modified: 2024-08-21 08:42:42 - Feat.: - Title: Zrak je lenivec! Optometristka Lívia Šidlová o tom, ako trénovať oči a prečo sa chrániť pred modrým svetlom
05 - Modified: 2024-08-14 13:01:37 - Feat.: - Title: Nemeckému výrobcovi elektriny vzrástol zisk v segmente obnoviteľnej energie