V roku 2024 sa stanú sociálne médiá ešte dôležitejšími ako kedykoľvek predtým. Dôvodov je niekoľko.
Prvý dôvod: ekonomický
Základné potreby väčšiny obyvateľstva Európskej únie sú pokryté a inflácia aj naďalej ovplyvňuje nákupné správanie spotrebiteľov, ktorí sa vyhýbajú impulzívnym nákupom. Inflácia sa však dotkla aj obsahu na sociálnych sieťach. Obrovský tok obsahu vedie k degradácii pozornosti spojenej s rastúcou túžbou po nových kauzách, zábave, produktoch a službách. Sociálne médiá sú ideálnym miestom na to, aby značky oslovili túto túžbu a propagovali svoje produkty. Ak by som prirovnala sociálne siete k cudzím jazykom, Facebook a Instagram sú ako angličtina – nikoho neprekvapí, že ju ovládate. TikTok a YouTube sú ako pokročilejšie jazyky, ktoré ovláda menšia skupina ľudí. Pinterest s LinkedInom korunujú vašu dominanciu na sociálnych médiách. Značky, ktoré ovládajú všetky jazyky kmeňa „klient“, majú oproti konkurencii výhodu, pretože môžu osloviť širšiu cieľovú skupinu.
Zostáva vám 91% na dočítanie.