Gabriel Tóth je majiteľom a zakladateľom agentúry New School Communications. Vyštudoval politológiu na Univerzite Komenského v Bratislave, kde získal aj doktorát z politickej komunikácie so špecializáciou na online a sociálne siete. Pracoval v PR oblasti za Allianz a neskôr bol hovorcom Penta Insvestments.
Dnes má svoju vlastnú PR agentúru New School Communications a bol hosťom nového podcastu Stratégií o komunikácii OK 360°
Prečo si vás klienti ako agentúru najímajú?
Agentúru sme spustili dva a pol roka dozadu a od začiatku sme boli presvedčení o tom, že chceme mať komunikáciu založenú na dátach a jasných konverziách. Cieľom bola merateľnosť - to čo prinesieme pre klienta a v tom období to veľa agentúr nerobilo. Stalo sa to naším základným DNA a veľa klientov to oceňuje z hľadiska komunikácie. Sústavne na tom pracujeme a aj preto sa nám v tejto oblasti darí.
Kam chcú firmy posunúť svoju komunikáciu možno v rámci obchodu, výsledkov alebo konverzie?
Závisí to od klienta, ale štandardne chcú byť firmy videné a mať vytvorený brand. Čoraz viac klientov v online priestore využíva merateľnosť, takže im ide o obchod, kontakty a samozrejme o ľudí, ktorí si nakúpia v eshope. Častejšie už robíme aj HR kampane, sledujeme ako je trh práce nasýtený a firmy si hľadajú kvalitných ľudí. Doslova chcú, aby sme im pritiahli tých najšikovnejších uchádzačov, ktorí následne do ich firmy pošlú CV.
Ako sa dá merať reputácia značky?
Štandardne to merajú prieskumné agentúry, ktoré zbierajú dáta. Táto činnosť sa dlhodobo využívala v komunikácii marketingu a súhlasím s tým, že prieskum je najpresnejšia forma.
Zostáva vám 87% na dočítanie.