Kým sa komerčné televízie už mesiac bijú o to, kto bude víťazom lukratívneho nedeľného večera, do hry vstupuje verejnoprávna RTVS.
Druhú edíciu svojej obľúbenej šou Pečie celé Slovensko nasadí, tak ako jej komerční konkurenti, na záver víkendu. Divák si tak bude musieť vybrať medzi Česko Slovensko má talent, Tvoja tvár znie povedome a cukrárskou šou.
Prvé séria mimoriadne zaujala
„Súťažiacich čaká počas 11 týždňov až 33 pekárskych a cukrárskych výziev. V každej epizóde budú aj tento rok pripravovať tri recepty v rámci osobnej, technickej a kreatívnej výzvy," láka RTVS.
Prvá séria mala mimoriadnu sledovanosť, pravidelne si ju zaplo okolo pol milióna divákov. Finále pozeralo takmer 600-tisíc fanúšikov. Otázka teraz znie, či Pečie celé Slovensko dokáže zopakovať svoj minuloročný úspech. V ceste bude relácii stáť Talent aj Tvoja tvár.
Nedeľa pre TV Joj
Nedeľné vysielanie si pre seba v septembri presvedčivo získala Jojka. Jej hlavný jesenný program Česko Slovensko má talent sa stal tento deň v komerčnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Program si minulý týždeň pripísal 7,1 percentný rating a podiel na trhu 24,2 percenta.
Markíza zatiaľ ťahá v nedeľu večer za kratší koniec. Tvoja tvár znie povedome uhrala v komerčnej cieľovke rating 5,5 percenta a trhový podiel 20,6 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov sledovalo Česko Slovensko má talent 393 tisíc divákov a Tvoja tvár znie povedome si zaplo o 70 tisíc divákov menej.
S napätím budeme teda sledovať, ako zamieša karty Jednotka.