Predstavujeme práce, ktoré sa na Hodnotení Stratégií umiestnili v kategóriách na popredných priečkach. Najúspešnejšou agentúrou augustového Hodnotenia sa stala MUW Saatchi & Saatchi.
Backstage z Hodnotenia júlových prác priblížili Matej Valo a Mária Horváthová:
Kategória: Film – televízna reklama
Žiadna výhra
Zadaním agentúry bolo odpromovať súťaž o poukážky do Kauflandu. Aj tento spot postavený na kontraste „celebrita“ vs. „bežný zákazník“ pokračuje s hviezdnym obsadením. Tentoraz hosťoval Juraj Loj, ktorého hravo „sfúkne“ už známa predavačka v podaní Dany Gudabovej. Veď keď zákazník nenakúpi nad 30 eur, nie je to „žiadna výhra“.
Klient: Kaufland Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy director: Juraj Kováč
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič
Account manager: Mária Prisenžňáková, Michal Ružica
Kategória: Film – televízna reklama
Najrýchlejšie rapujúca veverička
Prioritou bolo vybudovať povedomie o produkte a značke Kimbino, ideálne stať sa prvou voľbou pri prezeraní online letákov. Pri tvorbe konceptu sa agentúra inšpirovala veveričkou v logu a spravila z nej maskota spoločnosti. Veveričku navyše nechali na štýl slovenského rapera Bitmana veľmi rýchlo „zarapovať“ pesničku o množstve produktov, ktoré sa dajú nájsť na Kimbino.sk.
Klient: Kimbino
Agentúra: JandL
Strategy director: Ivana Lužinová, Patrícia Reichlová
Creative director: Alexandru Strimbeanu
Art director: Lukáš Fecko
Copywriter: Viliam Šedivý
Account manager: Rastislav Kuttner, Kristián Ondriš
Kategória: Film – online film a video
Budúcnosť môže mať lepšiu príchuť
To, čím kŕmime našu planétu, sa nám už dnes vracia späť na tanier v podobe jedál obsahujúcich aj množstvo mikroplastov. Kto by mohol príchuť budúcnosti zhodnotiť lepšie ako známy foodbloger Čoje, ktorý už toho ochutnal naozaj dosť? Agentúra týmto spôsobom odkomunikovala mladým, že keď si otvoria FUN účet v ČSOB a začnú investovať do spoločensky zodpovedných fondov, pomôžu planéte a tiež sebe.
Klient: ČSOB
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Strategy director: Jakub Straka
Creative director: Jakub Kuvik
Art director: Peter Danada
Copywriter: Alex Shuvalov, Juraj Chmel
Account manager: Diana Hromeková
Kategória: Film – online film a video
Neživá panoráma
Na Slovensku sa nachádzajú zdevastované a znečistené miesta, ktoré si zaslúžia pozornosť, no verejnosť ich často nevidí. Preto agentúra namiesto krásnych a často navštevovaných lokalít predstavila Neživú panorámu z miest, odkiaľ život mizne. ČSOB týmto spôsobom upriamila pozornosť na možnosť investovania do niekoľkých spoločensky zodpovedných fondov pomocou SmartBanking.
Klient: ČSOB
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Strategy director: Jakub Straka
Creative director: Jaroslav Vígh, Jakub Kuvik
Art director: Peter Danada
Copywriter: Juraj Chmel, Ivana Viteková
Account manager: Diana Hromeková
Kategória: Vizuál
Slávnostné otvorenie TOKYO
Úlohou agentúry bolo vytvoriť vizuál, ktorý vyzve ľudí, aby sledovali olympiádu. Spojením červeného vrchnáka a bieleho obrusu vznikla vizuálna paralela s vlajkou Japonska. Dotvára ju copytext „slávnostné otvorenie“, ktoré sa môže vzťahovať na olympijské hry, ale aj na fľašu Coca-Coly.
Klient: Coca-Cola Company
Agentúra: Mayer/McCann Erickson
Strategy director: Martin Kozár
Creative director: Martin Benca
Art director: Martin Benca, Pavol Kornucik, Matej Klíč
Copywriter: Barbora Meszárošová
Account manager: Martin Hala
Kategória: Out of home
Lesná nabíjačka
Turistické smerovníky odjakživa pomáhali ľuďom zorientovať sa v prírode. V spolupráci s HZS a TANAP-om pretvorila agentúra tatranský smerovník na Lesnú nabíjačku – solárnu nabíjaciu stanicu, ktorá dokáže bezdrôtovo nabiť štyri mobily súčasne. Vznikla tak užitočná pomôcka najmä pre turistov.
Klient: Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Strategy director: Kamil Charvát
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Eduard Drexler, Katarína Sopková, Veronika
Holaňová, Lukáš Krist
Copywriter: Roman Hríbik, Ivana Polohová, Jakub Kuvik
Account manager: Zuzana Havranová, Nikola Weng, Tatiana
Hrutková, Peter Hledík
Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.
Augustové Hodnotenie Stratégií spolu s vyjadreniami porotcov nájdete v septembrovom vydaní magazínu Stratégie.